Integrari

Integrare Cargus: Creeaza AWB Cargus direct din proforma/factura

Facturis Online va ofera acum posibilitatea ca pe langa curierii deja implementati in program sa creeati AWB-uri pentru Cargus direct din factura sau proforma. S-a realizat posibilitatea integrarii cu acest curier si prin functii API. Astfel, ne conectam (cu datele contului tau) in platforma Cargus si iti cream AWB-uri cu un click (se preiau toate informatiile necesare din factura si din datele clientului) In aplicatia de facturare si gestiune stocuri s-au integrat pana acum majoritatea curierilor importanti de pe piata din Romania si anume: FAN Courier SAMEDAY Cargus DPD GLS NemoExpress De asemenea poti avea configurati mai multi curieri in aplicatia Facturis Online si poti sa alegi curierul dorit la crearea AWB-ului in functie de costul si aria de acoperire a fiecaruia.   Cum se configureaza curierul Cargus in Facturis Online? In cativa pasi, foarte simplu de urmat: Trebuie sa aveti deja cont in interfata Cargus Faceti o cerere la Cargus pentru activarea functiilor API Se intra in meniul de Integrari – Curieri si se apasa pe acel + pentru adaugarea unui nou curier Se completeaza user-ul si parola utilizatorului care creeza AWB-uri din interafata Cargus Se completeaza acel ApiKey pe care il gasiti in interfata Cargus: Cum puteti crea un AWB in cateva secunde? Se intra in meniul de Documente – Facturi si se alege factura dorita Se apasa pe … unde gasim mai multe optiuni si selectam optiunea de Emite AWB Ne apare pe ecran o fereastra cu datele AWB-ului autocompletate cu datele din factura si Nomenclator Client Se verifica datele autocompletate, se completeaza datele despre volumetrie, se selecteaza punctul de ridicare (daca exista mai multe) si se apasa butonul “Emite AWB”.
0

Integrare PayPal: Clientii iti pot plati facturile si prin PayPal

Facturis Online pune de acum la dispozitia clientilor si plata prin Paypal (prin serviciile puse la dispozitie de PayPal). Ce este PayPall si care sunt avantajele PayPall este un serviciu de tranzactionare online, care ofera clientilor sai un transfer rapid si sigur. PayPall pune la dispozitia clientilor numeroase operatiuni care se pot efectua prin platforma sa de plati dar consideram ca cele mai avantajoase sunt: - Transferuri de bani – PayPal ofera posibilitatea de a-ți trimite bani din contul tău PayPal către un alt cont PayPall, catre contul personal sau către contul bancar al altei persoane; - Primire de bani – prin PayPal poti primi bani dacă cineva îți transferă bani în contul tău PayPal sau in cazul in care ești comerciant, cineva face o plată către tine, dacă cineva îți transferă bani în contul bancar; - Plati online – plati către comercianții care acceptă acest tip de plată online (cumparaturi, plata facturilor catre diferiti distribuitori de servicii). Cum se configureaza integrarea cu PayPal? Configurarea acestei integrari este foarte simpla: Se acceseaza meniul Configurare – Integrari – Procesatori de plati si se configureaza doar adresa de email a contului PayPal prin care doriti sa incasati facturile/proformele dvs.; va puteti configura si un mediu de test; puteti alege si moneda dorita de decontare cu PayPal. Cum functioneaza linkul de plata PayPal in factura? La emiterea unei facturi/proforme se va afisa in partea de jos a facturii un buton de plata cu cardul (in factura salvata in PDF). Daca acel client apasa butonul de plata cu cardul: - daca are setata doar plata prin PayPal atunci va fi redirectionat catre pagina de plata securizata PayPal; - daca are setati mai multi procesatori de plata atunci ii va aparea o fereastra unde isi poate alege procesatorul dorit. Clientul va fi redirectionat catre pagina de plata securizata PayPal.
0

Integrarea cu Stripe prin link de plata direct din proforma/factura (+Google Pay si Apple Pay)

Pentru a diversifica paleta procesatorilor de plati, am integrat si Stripe in aplicatia noastra de facturare si gestiune stocuri Facturis Online. Stripe este unul dintre cei mai mari procesatori de plati online care ofera un grad ridicat de protectie a datelor dvs., a tranzactiilor frauduloase. Aceasta solutie de procesare a platilor online este folosita de milioane de clienti din toata lumea si datorita faptului ca permite efectuarea platilor in peste 130 de monede. Setarile necesare pentru integrarea cu Stripe Pentru a putea folosi serviciile Stripe trebuie sa aveti un cont creat la ei: https://stripe.com Setarile necasare acestei integrari sunt foarte usor de realizat: Se intra in meniul de Integrari – Procesatori de Plati si se selecteaza Stripe din lista de optiuni Se intra in contul Stripe in meniul Developers (1) apoi la optiunea Api Keys din stanga (2), dupa care se apasa pe butonul Create sectret key (3) Se copiaza Sectret Key in Facturis Online conform imaginii alaturate: Apoi se bifeaza ca Procesator Activ si se configureaza optiunile in aplicatia de facturare online. Cum functioneaza integrarea cu Stripe prin link de plata direct in factura? Dupa aceste setari pe fiecare proforma/factura salvata in PDF va aparea in subsolul ei un buton de plata cu cardul ca in exemplul de mai jos: Daca clientul alege sa platesca cu cardul si apasa acel buton va fi redirectionat catre o fereastra in care ii apar toate optiunile de procesatori configurati in aplicatie de catre dvs.(pe langa Stripe puteti avea in acelasi timp activ si MobilPay si PlatiOnline sau EuPlatesc). Daca se selecteaza plata prin Stripe atunci clientul facturii va fi redirectionat catre pagina Stripe de plata si va face toti pasii necesari platii. De asemena prin Stripe clientul poate plati prin Google Pay sau prin Apple Pay
0

Integrare plata cu cardul prin EuPlatesc.ro

Configurare EuPlatesc.ro in Facturis Online Se intra in contul din interfata EuPlatesc.ro in meniul de Setari: Dupa care se apasa butonul de Parametrii integrare si se vor afisa toate datele de care avem nevoie. Se intra in interfata Facturis Online in meniul Integrari – Procesatori de plata si se selecteaza EuPlatesc Se completeaza datele cerute : MerchantID si Key si se apasa butonul Salveaza   Cum functioneaza integrarea EuPlatesc.ro Daca se configureaza aceasta integrare atunci va aparea pe toate facturile proforme sau si fiscale un buton albastru de Plateste cu Cardul ca in imaginea de jos: Daca se apasa pe acest buton sunteti redirectionat catre ineceperea platii prin EuPlatesc.ro:
0

Integrare Plati.Online: plata online direct cu cardul din factura

Pentru a oferi clientilor Facturis Online o gama cat mai larga de procesatori de plati (cu cardul) am adaugat in aplicatia de facturare pe langa MobilPay si procesatorii autohtoni Plati.Online si EuPlatesc. Cum functioneaza plata cu cardul in factura? Pe facturile proforme sau pe facturile fiscale salvate in PDF, apare un link de plata cu cardul ca in exemplul de mai jos:     Daca respectivul client decide sa plateasca acea factura si apasa pe butonul de plata cu cardul, i se va deschide o fereastra in care isi va alege procesatorul de plati dorit doar daca in contul Facturis Online sunt configurati mai multi procesatori de plata cu cardul. Daca are doar un procesator de plati configurat, atunci i se va face redirect automat pentru a incepe plata respectivului procesator:     Daca se selcteaza optiune de a plati prin Plati.Online se va face redirect catre plata prin acest procesator de plati: Plata online se supune termenilor și conditiilor fiecarui comerciant in parte, așa cum apar descrise pe site sau in contractul comercial. Plata este procesata in siguranta prin PlatiOnline si va aparea pe extrasul de cont cu numele facturis-online. Configurare Plati.Online in aplicatia de facturare Aveti cont in interfata Plati.Online Se acceseaza meniul Integrari – Procestori de plati si se selecteaza optiunea “PlatiOnline” Se completeaza in aceasta fereastra capurile cerute din interfata PlatiOnline ca in imaginea alaturata: Se copiaza linkul de raspuns din Facturis Online in interfata de setari PlatiOnline pentru a putea confirma plata cu cardul in Facturis Online. (pentru a emite automat factura catre client daca este cazul) Dupa care se configureaza in partea dreapta optiunile pentru acest procesator de plati.
0

Trimiterea emailurilor prin Gmail API (OAUTH 2.0)

1. Implementare Gmail API in Facturis Online: Trimiterea emailurilor prin serverele Gmail nu mai functioneaza prin metoda clasica de smtp send cu aplicatii mai putin sigure (less secure apps). Din acest motiv, am implementat in aplicatia Facturis Online trimiterea emailurilor prin Gmail API folosind OAUTH 2.0, o metoda securizata pusa la dispozitie de Google pentru a putea trimite in siguranta emailuri de pe adresele @gmail.com   2. Configurare Gmail API (OAUTH 2.0) in Facturis Online: Utilizatorii aplicatiei noastre de facturare pot realiza aceasta configurare urmand pasii: Se intra in Configurare – Email si se adauga o noua configurare cu acel + Se completeaza toate datele cerute: Nume Configurare, De la (From) si De la (Nume) Se apasa butonul de Sign in with Google pentru a autoriza aplicatia Facturis Online sa trimita emailuri din contul tau de Gmail     Dupa selectarea contului de gmail de pe care doriti sa trimiteti emailuri, va logati in contul respectiv si apoi vei putea autoriza aplicatia de facturare sa trimita emailuri. Se revine la pagina de Configurare – Email si se salveaza Configurarea apasand butonul “Adauga”.   Si astfel tu autorizezi aplicatia Facturis Online sa trimita emailuri fara ca tu sa ne furnizezi parola de la contul Gmail – aplicatia Facturis Online primeste si stocheaza un token OAUTH 2.0   3. Stergerea tokenului de autorizare Gmail API - OAUTH 2.0   Puteti sterge oricand aceasta autorizare din contul dvs. de Gmail urmand pasii din imaginile urmatoare:
0

Instalare modul OpenCart

1. Încărcați fișierul zip facturis-online-sync-2-5-5.ocmod.zip Accesați site-ul OpenCart -> Extensii -> Instalează Extensie Faceți clic pe butonul „Încarcă”. Selectați fișierul facturis-online-sync-2-5-5.ocmod.zip Sistemul OpenCart va instala automat modulul. 2. Activați modulul Facturis Online - Modul de sincronizare Accesați: Extensii -> Extensii -> Alegeți tipul de extensie -> Module Faceți clic pe pictograma de instalare (+) pentru a activa „Facturis Online - Modul de sincronizare” „Facturis Online - Modul de sincronizare” este activat
0

Raporteaza facturile scadente in redBill

Raportare facturi neincasate (integrare redBill) Stii ce solutii ai la neplata unei facturi scadente? - Ai deseori probleme cu incasarea facturilor? - Ai clienti care intarzie intentionat plata facturilor tale? O solutie ar fi sa raportezi (sau sa si colectezi) aceste facturi prin redBIll. Ce este redBill? RedBill este un serviciu oferit de Termene.ro unde poti sa raportezi facturile neincasate. De ce ai raporta facturile neplatite in redBill? Sa ii atentioneze si pe alti antreprenori despre intentiile/problemele financiare intampinate de clientul vostru comun. Practic, atentionezi ceilalti parteneri ai clientului tau despre comportamentul lui de plata. Astfel, cream impreuna un sistem despre rau-platnici si datornici la care contribuie fiecare antreprenor. Un alt motiv pentru care poti folosi acest serviciu este ca poti opta si pentru colectarea facturilor neplatite: Adica se poate ocupa altcineva pentru tine de recuperarea creantelor (KRUK Romania); Acest serviciu de colecatre nu este gratuit ci se percepe o anumita taxa de succes (daca nu se recupereaza nici o suma atunci bineinteles ca nu se achita nimic) Parteneriatul KRUK si Termene.ro este pentru colectarea automata a facturlor – recuperarea creantelor. Mai multe detalii despre acest parteneriat: click aici Mai multe detalii despre redBill: click aici  Integrare redBill in Facturis Online Astfel, daca folosesti aplicatia de facturare Facturis Online si ai cont si in Termene.ro poti raporta rapid facturile neplatite, direct din interfata de facturare Facturis Online, nemaifiind nevoie sa introduci datele inca o data in platforma redBill (aceste operatii se pot face cu doar cateva click-uri direct din interfata Facturis Online). Deasemena, cand incasezi o astfel de factura raportatata in redBIll se trimite automat informatia de plata catre redBill, acea factura fiind scoasa automat din raportare/colectare. Configurare cont redBill Se intra in meniul din dreapta de Configurari – Integrari si se selcteaza optiunea de Facturi Scadente si in aceasta fereastra se introduc datele de indentificare din contul Termene.ro si anume: Email, Telefon si Cod Fiscal. Dupa care se apasa butonul Salveaza si daca totul este corect vor aparea date despre statusul contului si despre cele doua acorduri din contul Termene.ro: Acord raportare – trebuie sa semnati un acord despre raportarea facturilor in redBill. Acord colectare – trebuie sa semnati un acord de colectare facturi in parteneriat cu KRUK Romania. Functionalitate redBill in Facturis Online Raportare factura neplatita Daca avem o factura neplatita si a trecut deja data scadenta putem sa o raportam in sistemul redBill simplu si rapid urmand pasii: Se intra in Documente – Facturi se cauta facturile scadente pe care dorim sa le raportam, le selectam iar apoi folosim optiunea Raporteaza redBill Astfel, se va deschide o noua fereastra in care: - putem trimite spre raportare factura in sistemul redBill; - putem sa scoatem factura de la raportare; - putem sa vedem tot istoricul acestei facturi in relatia cu redBill. Colectare factura neplatita In aceasta fereastra, avem optiunea de Colectare factura: adica, se va transmite factura in mod automat catre KRUK Romania pentru o colectare amiabila a sumei restante. De fiecare data cand se mai incaseaza sume din aceasta factura, ele vor fi trimise in mod automat catre redBill Cand sumele incasate ating valoarea facturii atunci, in mod automat, factura va fi scoasa din sistemul de raportare/colectare redBill.
0
aplicatie de facturare integrata 100% cu e-Factura