Ultimele Noutati

Obținerea unui certificat digital calificat pentru semnătură electronică pe token sau în cloud

În vederea respectării obligativității raportării facturilor emise în sistemul ANAF RO e-Factura începând cu 1 ianuarie 2024, operatorii economici stabiliți în România vor putea face acest lucru exclusiv electronic, prin înregistrarea/înrolarea în Spațiul Privat Virtual (puteți accesa aici articolul despre Înregistrarea în SPV) care presupune folosirea unui certificat digital calificat pentru semnătură electronică. Obținerea unui certificat digital calificat poate fi realizată atât de la partenerul nostru certSIGN, cât și de la orice altă firmă autorizată în acest domeniu. Acest certificat digital calificat pentru semnătură electronică poate fi achiziționat cu valabilitate de 1 an, 2 ani sau 3 ani, în funcție de opțiune. De asemenea, puteți opta pentru unul din cele două tipuri de semnătură: - semnătură electronică pe token; - semnătură electronică în cloud. Semnătura electronică pe token Primul pas este alegerea unui furnizor autorizat în acest domeniu și optați pentru obținerea semnăturii electronice pe token online. Acest lucru presupune un proces de identificare video online și vă scutește de drumuri inutile. După completarea formularului de achiziție cu datele dvs. de identificare și bifarea căsuțelor privind acordul, se va plasa comanda, urmând a se efectua plata în funcție de opțiunea aleasă. După confirmarea plății veți fi redirecționat în pagina de identificare video unde veți putea parcurge procesul de identificare. Pentru parcurgerea procesului de identificare video este necesară utilizarea unui dispozitiv cu microfon și camera web (telefon/laptop/desktop cu microfon și camera cu rezoluție de min. 2 megapixeli, browser recomandat Google Chrome), conexiune foarte bună la internet și de asemenea un document de identitate aflat în perioada de valabilitate, în original. După parcurgerea acestui pas, veți primi răspunsul final privind validarea, prin e-mail. Certificatul digital calificat va fi emis în termen de 5 zile lucrătoare, apoi se expedia împreună cu dispozitivul criptografic securizat (token) la adresa indicată la înregistrare. Recomandare: puteți achiziționa semnătura electronică pe token de la partenerul nostru certSIGN, dând click aici. Semnătură electronică în cloud Aceasta se obține la fel ca și în cazul semnăturii electronice pe token, de la un furnizor autorizat în acest domeniu, optând pentru semnătura electronică în cloud. Procesul de achiziție se realizează 100% online și puteți opta pentru un certificat digital calificat pentru semnare la distanţă, cu valabilitate de 1 an, 2 ani sau 3 ani, în funcție de preferința fiecăruia. Atenție însă, în cazul certificatelor de semnătură electronică în cloud, acestea sunt de regulă condiționate de un număr limitat de semnături per an/per valabilitate. În cazul în care stiți că vă sunt necesare folosirea unui numar foarte mare de semnături, vă recomandăm achiziționarea unei semnături electronice pe token. Avantajul major al achiziționării unei semnături electronice în cloud este faptul că este acolo unde ești și tu. Poate fi accesată oricand, oriunde te-ai afla, de pe telefon, tabletă, laptop sau PC. Foarte important de menționat este faptul că în cazul folosirii unui program de facturare gratuit pentru trimiterea și descarcarea facturilor în și din sistemul e-Factura, este necesară folosirea o singură dată a semnăturii electronice, fie ea în cloud sau pe token și anume când se autorizează programul de facturare online gratuit să realizeze în mod automat toate operațiunile în relația cu sistemul ANAF. Următorul pas pentru obținerea semnăturii electronice în cloud, este completarea formularului de achiziție cu datele dvs. de identificare și bifarea căsuțelor privind acordul. Apoi, se va plasa comanda, urmând a se efectua plata în funcție de opțiunea aleasă. După confirmarea plății veți fi redirecționat în pagina de identificare video unde veți putea parcurge procesul de identificare. Pentru parcurgerea procesului de identificare video este necesară utilizarea unui dispozitiv cu microfon și camera web (telefon/laptop/desktop cu microfon și camera cu rezoluție de min. 2 megapixeli, browser recomandat Google Chrome), conexiune foarte bună la internet și de asemenea un document de identitate aflat în perioada de valabilitate, în original. După finalizarea cu succes a procesului de identificare video, veți primi invitațiile pentru: - configurarea mecanismului de autorizare; - creare a contului în platforma de semnare în cloud. Ghidul pentru configurarea mecanismului de autorizare, crearea contului în platforma de semnare vă vor fi puse la dispoziție de către firmele respective. Ce trebuie sa știți despre achiziția semnăturii electronice în cloud, este că certificatul digital va fi emis în termen de maxim 5 minute după finalizarea procesului de autorizare. Recomandare: puteți achiziționa semnătura electronică în cloud de la partenerul nostru certSIGN, dând click aici.
0

Facturis Online devine partener certSIGN pentru a asigura conformitatea cu sistemul ANAF RO e-Factura

certSIGN este principalul producător È™i dezvoltator de soluÈ›ii criptografice È™i servicii de încredere din România, în conformitate cu cerinÈ›ele Regulamentului eIDAS. SoluÈ›iile certSIGN sunt dezvoltate integral în România È™i proiectate special pentru necesitățile specifice mediului de business È™i pentru facilitarea relaÈ›iilor cu instituÈ›iile publice, având o contribuÈ›ie esenÈ›ială la trasformarea digitală a acestora. certSIGN are proiecte în domeniul identității digitale, al serviciilor de încredere, al arhivării cu valoare legală È™i al securității cibernetice în peste 20 de țări. Semnătura electronică facilitează un proces simplu È™i rapid de semnare a oricărui document, oferindu-i astfel autenticitate È™i integritate. Aceasta beneficiază de o securitate sporită È™i are aceeaÈ™i valoare legală ca È™i semnătura tradiÈ›ională. Certificatul digital calificat pentru semnătura electronică reprezintă principalul element în accesarea serviciului SPV (SpaÈ›iul Privat Virtual) din cadrul platformei ANAF, serviciu ce permite trimiterea È™i primirea actelor administrative, inclusiv trimiterea facturilor emise în sistemul RO e-Factura. ClienÈ›ii Facturis Online pot obÈ›ine 100% online certificatul calificat de semnatură electronică, pe token sau în cloud, necesar utilizării e-Factura. Semnătura electronică pe token funcÈ›ionează cu un dispozitiv criptografic securizat de creare a semnăturii È™i a unui cod PIN unic.   ObÈ›ineÈ›i online un certificat digital calificat pentru semnătura electronică pe token de aici: AchiziÈ›ionează semnătura   Semnătura electronică în cloud funcÈ›ionează prin stocarea securizată a certificatului digital în cloud, oferindu-vă astfel libertate totală în ceea ce priveÈ™te procesul de semnare electronică. * Certificatele calificate de semnătura electronică în cloud pot fi utilizate È™i în relaÈ›ia cu ANAF / SPV doar pe dispozitive cu sisteme de operare Windows, prin descărcarea aplicaÈ›iei vTOKEN (inclusă în pachet).   ObÈ›ineÈ›i online un certificat digital calificat pentru semnătura electronică în cloud de aici AchiziÈ›ionează semnătura   Utilitatea semnăturii digitale în programul Facturis Online AplicaÈ›ia Facturis Online, prin folosirea autentificării OAUTH 2.0, va trimite facturile emise în sistemul RO e-Factura. Pentru acest lucru este necesară autorizarea programului în baza semnăturii electronice calificate. Autorizarea este valabilă 90 zile, urmând ca aceasta să se prelungească automat atât timp cât semnatura electronică este valabilă. Prin acest parteneriat, Facturis Online împreună cu certSIGN, vă oferă eficiență È™i siguranță în respectarea noilor obligaÈ›ii impuse de legislaÈ›ia în vigoare: Mai multe detalii despre configurarea e-Factura în aplicaÅ£ia de facturare online: https://facturis-online.ro/e-factura/configurarea-aplicatiei-de-facturare-pentru-ro-e-factura.html
0

Facturis Online și RegNet soluții complete, adaptate nevoilor moderne ale mediului de afaceri

Dorim să vă anunțăm că Facturis Online a semnat un parteneriat cu RegNet, prima companie din România, specializată în servicii online de înfiinÈ›are È™i modificare a societăților comerciale (SRL) È™i a persoanelor fizice autorizate (PFA). RegNet le oferă clienÈ›ilor posibilitatea de a efectua o gamă largă de operaÈ›iuni fără a mai fi nevoie să se deplaseze la Registrul ComerÈ›ului. Astfel, fie că doriÈ›i: - înfiinÈ›area unui SRL, - a unui PFA, - sau doar modificări de CAEN (schimbarea sediului social sau a punctului de lucru, cesiunea de părÈ›i sociale, - radiere, È™.a.m.d.) Echipa RegNet poate face acest lucru pentru dvs. fără a mai fi nevoie de deplasări inutile si 100% online. Trebuie doar să le trimiteÈ›i informaÈ›iile iniÈ›iale, să semnaÈ›i digital dosarul pe care îl realizează pentru dvs. È™i apoi veÈ›i primi răspunsul pe mail, de la Registrul ComerÈ›ului. Acest parteneriat vine cu un avantaj financiar pentru clienÈ›ii Facturis È™i anume: un discount de 10% la orice operaÈ›iune RegNet. Beneficiul, în opinia noastră, nu constă doar în reducerea costurilor ci È™i în a încuraja clienÈ›ii să utilizeze servicii eficiente pentru afacerile lor, eliminând barierele administrative, în concordanță cu nevoile moderne ale mediului de afaceri. Prin aceste servicii partenere, Facturis Online doreÈ™te să le ofere clienÈ›ilor săi o gamă cât mai largă de soluÈ›ii testate È™i validate, din diferite domenii complementare, pentru înfiinÈ›area, administrarea È™i securitatea unei afaceri.   Completează formularul pentru a realiza cât mai repede operaÅ£iunea în Registrul ComerÅ£ului ÅŸi pentru a beneficia de reducerea de 10%: [contact-form-7 id=\"15670\" title=\"RegNnet\"]
0

Cel mai bun program de facturare gratuit

Cel mai bun program de facturare gratuit? Il cauÈ›i acum online? Ei bine, este dificil să numeÈ™ti sau să indici cel mai bun program de facturare, mai ales gratuit! Insă, vă putem povesti despre Facturis-Online.ro, un program de facturare ce oferă o perioadă de testare gratuită a versiunii complete, de 30 de zile sau dacă afacerea dvs. nu are nevoie de toate funcÈ›ionalitățile oferite de un program de facturare premium, acesta vă pune la dispoziÈ›ie È™i o versiune gratuită a programului, dedicată respectării obligativității e-Factura. De ce? Pentru că în acest mediu competitiv al afacerilor, Facturis Online întinde o mână de ajutor antreprenorilor, un program uÈ™or de administrat, accesibil de oriunde, o unealtă gratuită online pe care o poÈ›i folosi imediat, fără pregatire sau experiență. Un program de facturare online, cum este Facturis Online, este o platformă software care permite utilizatorilor să creeze È™i să gestioneze facturi È™i alte documente financiare într-un mediu online, sigur, pe bază de username si parolă. Programul de facturare include funcÈ›ii de generare a facturilor, gestionare a stocurilor, monitorizare a plăților, raportare financiară È™i alte facilități menite să eficientizeze procesul de facturare È™i contabilitate pentru afaceri de diverse dimensiuni. Acest program este util pentru întreprinderi de toate mărimile, de la mici afaceri la întreprinderi mari, deoarece facilitează procesul de gestionare a facturilor È™i menÈ›in controlul asupra finanÈ›elor. Prin automatizarea multor aspecte ale procesului de facturare, un program de facturare asa cum este Facturis-Online poate economisi timp È™i resurse pentru afacerile utilizatorilor lor. ÃŽn plus, integrarea unor funcÈ›ii suplimentare, cum ar fi gestionarea stocurilor È™i raportarea financiară, poate contribui la o mai bună gestionare a afacerii în ansamblu. Intrebari frecvente despre cel mai bun program de facturare Facturis Online, programul de facturare È™i gestionare a stocurilor, este soluÈ›ia la îndemână pentru nevoile tale de facturare È™i contabilitate. Am strâns de la clienÈ›i cele mai frecvente întrebări È™i l-am rugat pe Mihalache Iulian Daniel, fondatorul si dezvoltatorul softului Facturis Online să ne răspundă: Este programul de facturare gratuit sau există costuri ascunse? Facturis Online oferă acces gratuit la versiunea completă pentru a fi testată timp de 1 lună (30 de zile). ÃŽn plus, de curând, am raspuns la o nevoie reală a mediului de afaceri È™i am dezvoltat o versiune complet gratuită a programului de facturare, dedicată în întregime emiterii È™i trimiterii facturilor în sistemul RO e-Factura. Această versiune poate fi utilizată selectând varianta gratuită din configurarea aplicaÈ›iei Facturis-Online.ro cât È™i prin crearea directă a unui cont pe RO-eFactura.ro. Ce funcÈ›ii specifice de facturare È™i contabilitate are acest program? Dacă vorbim despre Programul Complet Facturis Online, acesta integrează funcÈ›ii complete/profesionale de facturare (integrare RO e-Factura), contabilitate primară È™i gestionare a stocurilor, facilitând procesul de gestionare financiară. Se pot emite rapoarte ca: fişă client, fişă furnizor, registrul de casă, balanță stocuri, registru de gestiune zilnică, fişă produs/magazie, jurnal vânzări, jurnal cumpărări, profit, registru vânzări-cheltuieli, etc. Programul emite ÅŸi printează toate documentele/tipizatele necesare unui firme: facturi, chitanÈ›e (ÅŸi în valută), proforme, avize de însoÈ›ire a mărfii, nir-uri, bonuri de consum/transfer, transfer între gestiuni, devize, rapoarte de producÈ›ie, etc. Dacă ne referim la versiunea gratuită a programului pentru RO e-Factura, aceasta oferă uneltele necesare pentru emiterea È™i transmiterea facturii în SPV, citirea È™i afiÈ™area automată a răspunsurilor din partea ANAF È™i descărcarea automată a facturilor de la furnizori atât în formatul XML, impus, cât È™i în format PDF. Se integrează acest program cu alte instrumente sau software-uri pe care le folosesc în afacerea mea? Facturis Online este proiectat pentru a se integra uÈ™or cu alte instrumente È™i software-uri, asigurând un flux de lucru fluid în cadrul afacerii tale. Avem implementat un set de funcÈ›ii API publice prin care vă puteÈ›i interconecta programul Facturis Online cu orice tip de software.(erp,crm, contabilitate, etc.) De asemenea există deja implementate integrări ale programulului Facturis-Online.ro cu următoarele tipuri de aplicaÈ›ii: • Integrări Bănci – se pot citi toate tranzacÈ›iile din conturile bancare cu un click sau automat la anumite perioade de timp; • Integrări ANAF: RO e-Factura • Integrări Magazine Online • Integrări Procesatori de plăți – vezi aici mai multe detalii • Integrări Curieri • Integrare Contabilitate Cum securizează È™i protejează programul datele mele financiare È™i de facturare? Programul utilizează cele mai recente tehnologii de securitate pentru a proteja datele tale financiare È™i de facturare, de accesul neautorizat. De asemenea pentru a spori securitatea datelor programul are implementat ÅŸi sistemul de autentificare în doi paÅŸi sau autentificarea cu doi factori (2FA). Cum poate acest program să mă ajute să gestionez eficient plățile È™i urmărirea facturilor? Cu funcÈ›ionalități avansate de gestionare a plăților È™i urmărire a facturilor, Facturis Online facilitează managementul eficient al procesului de facturare. Astfel, ai o imagine clară a restanÈ›ierilor, putând genera oricând din program un raport cu soldurile restante ale tuturor clienÈ›ilor tăi la momentul respectiv sau retroactiv (din urmă). Prin integrarea cu băncile se citesc automat toate încasarile prin bancă, programul identificând automat clientul ÅŸi poate modifica automat statusul unei facturi din emisă în platită (conform încasării prin bancă) fără ca utilizatorul să facă nimic, sau să fie logat în aplicaÈ›ie. Te-am convins sa incerci Facturis-Online? Contacteaza-ne acum pentru o sedinta de 30 min. Consultanta Gratuita despre programul de facturare Facturis! Afli pe loc daca e pentru tine! Ne poÅ£i contacta dacă ai neclarităţi despre e-Factura! Completează aici datele tale de contact, iar noi te vom suna: [contact-form-7 id=\"14901\" title=\"e-Factura contact\"] Există un serviciu de asistență tehnică disponibil în cazul în care întâmpin probleme sau am întrebări despre funcÈ›ionarea programului? Echipa de asistență tehnică a Facturis Online este disponibilă oricand în timpul programului de lucru pentru a răspunde la orice întrebări sau probleme legate de utilizarea programului. PuteÈ›i contacta echipa Facturis Online prin: telefon, email, whatsapp, chat. Programul are capacitatea de a genera rapoarte personalizate sau de a furniza date analitice legate de venituri È™i cheltuieli? Facturis Online oferă opÈ›iuni avansate de generare a rapoartelor personalizate È™i furnizează date analitice relevante pentru monitorizarea veniturilor È™i cheltuielilor. De asemenea se pot evidenÈ›ia ÅŸi grafic/vizual aceste rapoarte creând astfel o imagine de ansamblu despre situaÈ›ia afecerii tale ÅŸi practic îți uÅŸurează munca în luarea deciziilor importante. Există opÈ›iuni de personalizare a aspectului È™i structurii facturilor în conformitate cu identitatea vizuală a companiei mele? Programul de facturare permite personalizarea detaliată a aspectului È™i structurii facturilor, pentru a reflecta identitatea vizuală a afacerii tale. Astfel poÈ›i alege din cele 4 modele profesionale de facturi puse la dispoziÈ›ie de Facturis Online ÅŸi de asemenea pentru fiecare model poÈ›i personaliza factura cu: imagine siglă ÅŸi imagine fundal factură font ÅŸi marime font pentru datele din factură modele diferite de facturi pentru servicii diferite/serii de facturi diferite (de exemplu pentru Emag poÈ›i avea un model de facturi cu sigla Emag ÅŸi fundal adecvat ÅŸi pentru celelalte facturi poÈ›i avea alt model, altă identitate vizuală a facturilor). Este posibilă gestionarea mai multor conturi sau filiale de afaceri utilizând acelaÈ™i program de facturare gratuit? Da, Facturis Online permite gestionarea simultană a mai multor conturi sau puncte de lucru, facilitând managementul integral al afacerii tale. PoÈ›i avea o imagine de ansamblu asupra tuturor punctelor tale de lucru ÅŸtiind în orice moment stocul pentru fiecare, banii cash din casă, vânzările fiecăruia ÅŸi bineînÅ£eles nevoile de stocuri pentru perioada următoare. Toate aceste date sunt accesibile oricând fără ca cineva să realizeze manual aceste rapoarte ÅŸi să Å£i le trimită cu date din urmă/retroactive. https://facturis-online.ro/optiuni-noi/optiunea-de-plata-prin-cod-qr-inclus-pe-factura.html Programul este pregătit pentru noul sistem de facturare electronică al ANAF RO e-Factura? Da, bineînÅ£eles! Programul este deja pregătit pentru RO e-Factura încă din 1 iulie 2022 de când sistemul a devenit obligatoriu pentru anumiÅ£i operatori economici ÅŸi colaboram îndeaproape cu instituÅ£iile statului pentru ca acest sistem să funcÅ£ioneze cât mai bine ÅŸi să nu existe sincope din momentul în care va deveni obligatoriu în Romania pentru majoritatea operatorilor economici. Ceea ce este cel mai important este că utilizatorul programului Facturis Online nu va fi deloc afectat de această obligativitate ci toate operaÅ£iile specifice le va face programul ca să fie cât mai simplu pentru utilizator. Cu ce se remarcă Facturis Online faţă de alte programe de facturare? Fiind pionieri ai programelor de facturare, în anul 2007 am lansat pe piaţă programul de facturare ÅŸi gestiune stocuri Facturis (varianta desktop). De atunci ÅŸi până astăzi, soluÅ£ia noastră de facturare a fost testată de timp, de zeci de mii de utilizatori, dezvoltată ÅŸi rafinată în mod continuu pentru a aduce inovaÅ£ie ÅŸi eficienţă afacerii dvs.. DiferenÅ£ierile faţă de alte programe de facurare ar fi: experienÅ£a de peste 16 ani în domeniu ne-a făcut de cele mai multe ori să fim inovatori în dezvoltarea de noi opÅ£iuni; interfaţă simplă ÅŸi uÅŸor de folosit; integrări multiple cu băncile din Romania, magazine online, procesatori de plăţi, curierat, programe de contabilitate, case de marcat; preÅ£ competitiv, raportul calitate/preÅ£ este net superior; mobilitate ÅŸi acces de pe orice dispozitiv; securitate ÅŸi confidenÅ£ialitatea datelor; asistenÅ£a ÅŸi suportul tehnic gratuit, în timp real; rapoarte detaliate ÅŸi analiza financiară avansată; De ce programul Facturis Online a rezistat timpului? Având o istorie bogată în domeniul programelor de facturare ÅŸi gestiune, echipa noastră a fost ÅŸi este în continuare în pas cu tehnologia actuală, lucrând în mod constant la dezvoltarea softului.  Programul Facturis Online a crescut ÅŸi a evoluat în funcÅ£ie de nevoile clienÅ£ilor noÅŸtri timp de 16 ani. Părerea ÅŸi nevoia fiecărui client a fost ascultată ÅŸi mai apoi transformată în inovaÅ£ie. Daca ai mai multe intrebari legate de Facturis Online, te invitam sa interactionezi cu echipa lor pe retelele de socializare:  
0

Activare/dezactivare notificări aplicație

Ne face plăcere să vă anunțăm de adăugarea unei noi opÈ›iuni în aplicaÈ›ia Facturis Online, aceea de notificari, prin care clienÈ›ii vor fi mereu la curent cu noile caracteristici È™i funcÈ›ii din aplicaÈ›ie. Noua opÈ›iune de notificari permite utilizatorilor să primească mesaje sau notificări în timp real despre orice schimbare sau noutate importantă în aplicaÈ›ie. Aceste mesaje pot fi personalizate pentru a se potrivi nevoilor specifice ale utilizatorului. De exemplu, un utilizator poate seta primirea notificărilor despre noile caracteristici adăugate sau poate dezactiva aceste notificări pentru un utilizator sau pentru toÈ›i utilizatorii aplicaÈ›iei. Cu această nouă opÈ›iune de notificări, utilizatorii Facturis Online pot fi siguri că vor fi atenÈ›ionaÈ›i la fiecare actualizare importantă a aplicaÈ›iei. ÃŽn concluzie, dacă sunteÈ›i utilizator Facturis Online, asiguraÈ›i-vă că aÈ›i setat primirea acestor notificări pentru a fi la curent cu ultimele opÈ›iuni dezvoltate de către echipa noastră (implicit ele sunt configurate pentru toÈ›i ulilizatorii).   Cum apar aceste notificări in aplicaÈ›ia de facturare? Aceste notificări apar în partea de sus lângă numele utilizatorului. La apăsarea unui click pe acel clopoÈ›el se desfășoară lista cu notificări (cele bolduite sunt necitite încă): Apăsând pe Toate notificările apare fereastra în care sunt afiÅŸate toate notificările primite (citite/necitite). De asemenea aici avem opÅ£iunea de marcare toate notificările ca citite. Din această fereastră se pot vizualiza oricând aceste notificări.   Cum dezactivez notificările pentru un anumit utilizator? Pentru a activa/dezactiva aceste notificări doar pentru unul sau mai multi utilizatori, se scoate dreptul de vizualizare al ferestrei de Notificări (care se află in Configurare – Utilizatori – Notificări): Se intră in meniul Configurare – Utilizatori – Drepturi asupra meniurilor Se selectează utilizatorul dorit Se deschide meniul de Configurări ÅŸi se bifează/debifează opÅ£iunea de Notificări   Cum îmi dezactivez aceste notificări doar pe calculatorul meu? Am implementat ÅŸi opÅ£iunea de activare/dezactivare a acestor notificări doar pentru un anumit calculator: Se intră in meniul de Configurări din partea dreapta Se intră in tab-ul de Configurări Aspect AplicaÅ£ie (acel monitor) de lângă Utilizator Se bifează/debifează opÅ£iunea de AfiÅŸare Notificări
0

Hai sa promovezi Facturis Online in reteaua de marketing afiliat ProfitShare!

Iti oferim un comision de 10 Lei pentru fiecare cont creat pe Facturis Online (acesta este un comision de lead). In plus, daca unul dintre acesti potentiali clienti decid sa foloseasca in continuare aplicatia de facturare si gestiune stocuri online mai primesti inca 35% din prima factura platita de catre acestia (35% comision de vanzare). Practic pentru fiecare client trimis primesti 10 Lei + 35% din valoarea primei facturi (adica intre 62 si 168 lei sau mai mult, daca acel client are mai multe puncte de lucru). Despre Facturis Online: Facturis Online este o aplicatie de facturare in cloud (si gestiune stocuri la cerere) care poate fi folosita de pe orice dispozitiv conectat la internet: desktop, laptop, tableta, telefon; poti emite foarte usor si rapid o factura personalizata, deci poate fi folosita de orice entitate juridica ce emite facturi : S.R.L., S.A., PFA, notari, avocati, etc. are sistem de vanzare POS foarte bine pus la punct si poate fi folosita de orice tip de magazin cu vanzare si nu numai - aplicatia conectandu-se cu majoritatea caselor de marcat de pe piata; sistem de incasari-plati pentru o evidenta cat mai buna a datoriilor si incasarilor; se interconecteaza cu foarte multe sisteme prin functiile API : integrari cu diferite marketplaceuri (eMag, Cel.ro); integrari cu principalele platforme ale magazinelor (PrestaShop, Magento, OpenCart, Woocommerce, Shopify); integrari cu procesatori de plati cu cardul (Netopia); integrari cu diversi curieri - se trimite AWB-ul direct din factura cu un click (FanCourier, etc.) Preturi aplicatie facturare si gestiune stocuri in cloud: preturile pentru aplictie pornesc de la 150 lei/an pana la 450 lei/an pe punct de lucru pentru versiunea completa cu gestiune stocuri (preturi foarte competitive); daca firma respectiva are mai multe puncte de lucru (gen insulite in malluri, punct de lucru in mai multe orase, etc.) atunci pretul se inmulteste cu numarul de puncte de lucru dorite si la fel si comisionul de vanzare; Mai multe detalii despre programul de afiliere oferit prin platforma ProfitShare gasesti in linkul urmator : https://profitshare.ro/affiliate-programs/servicii/facturis-online Daca ai un site cu un continut economic, financiar, juridic sau din zone complementare atunci te asteptam sa devii afiliat Facturius Online. Spor la conversii! jQuery(\'.postid-14674 .modern_img_frame .img-preload, .shadow_img_frame .img-preload\').css(\'background\', \'none\');
0