Integrare PayPal: Clientii iti pot plati facturile si prin PayPal

Facturis Online pune de acum la dispozitia clientilor si plata prin Paypal (prin serviciile puse la dispozitie de PayPal).

Ce este PayPall si care sunt avantajele

PayPall este un serviciu de tranzactionare online, care ofera clientilor sai un transfer rapid si sigur.

PayPall pune la dispozitia clientilor numeroase operatiuni care se pot efectua prin platforma sa de plati dar consideram ca cele mai avantajoase sunt:

Transferuri de baniPayPal ofera posibilitatea de a-ți trimite bani din contul tău PayPal către un alt cont PayPall, catre contul personal sau către contul bancar al altei persoane;

Primire de bani – prin PayPal poti primi bani dacă cineva îți transferă bani în contul tău PayPal sau in cazul in care ești comerciant, cineva face o plată către tine, dacă cineva îți transferă bani în contul bancar;

Plati online – plati către comercianții care acceptă acest tip de plată online (cumparaturi, plata facturilor catre diferiti distribuitori de servicii).

Cum se configureaza integrarea cu PayPal?

Configurarea acestei integrari este foarte simpla:

  • Se acceseaza meniul Configurare – Integrari – Procesatori de plati si se configureaza doar adresa de email a contului PayPal prin care doriti sa incasati facturile/proformele dvs.;
  • va puteti configura si un mediu de test;
  • puteti alege si moneda dorita de decontare cu PayPal.



Cum functioneaza linkul de plata PayPal in factura?

  1. La emiterea unei facturi/proforme se va afisa in partea de jos a facturii un buton de plata cu cardul (in factura salvata in PDF).



  1. Daca acel client apasa butonul de plata cu cardul:

– daca are setata doar plata prin PayPal atunci va fi redirectionat catre pagina de plata securizata PayPal;

– daca are setati mai multi procesatori de plata atunci ii va aparea o fereastra unde isi poate alege procesatorul dorit.



  1. Clientul va fi redirectionat catre pagina de plata securizata PayPal.


0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Avizul de însoțire a mărfii. Reperare pe traseul e-Facturii

Suntem cu toții martorii vremurilor în care singura certitudine este reprezentată de schimbare. Ritmul accelerat care marchează redefinirea peisajului de business te determină să iei permanent pulsul modificărilor. De fapt, nu mai există relevanță și conformare în afara acestei acțiuni.…

Factura proformă. Document lipsit de formă în contextul E-facturii?

Anul 2024 a fost marcat de modificări de substanță cu influență asupra restartării manierei derulării afacerilor românești. Abordarea deținătorilor de afaceri a fost multiplă. Unii au îmbrățișat schimbările ca parte importantă a progresului digital, considerând modificările drept catalizator al afacerilor…