Integrarea cu Stripe prin link de plata direct din proforma/factura (+Google Pay si Apple Pay)

Pentru a diversifica paleta procesatorilor de plati, am integrat si Stripe in aplicatia noastra de facturare si gestiune stocuri Facturis Online.

Stripe este unul dintre cei mai mari procesatori de plati online care ofera un grad ridicat de protectie a datelor dvs., a tranzactiilor frauduloase. Aceasta solutie de procesare a platilor online este folosita de milioane de clienti din toata lumea si datorita faptului ca permite efectuarea platilor in peste 130 de monede.

Setarile necesare pentru integrarea cu Stripe

Pentru a putea folosi serviciile Stripe trebuie sa aveti un cont creat la ei: https://stripe.com

Setarile necasare acestei integrari sunt foarte usor de realizat:

  • Se intra in meniul de Integrari – Procesatori de Plati si se selecteaza Stripe din lista de optiuni
  • Se intra in contul Stripe in meniul Developers (1) apoi la optiunea Api Keys din stanga (2), dupa care se apasa pe butonul Create sectret key (3)
  • Se copiaza Sectret Key in Facturis Online conform imaginii alaturate:



  • Apoi se bifeaza ca Procesator Activ si se configureaza optiunile in aplicatia de facturare online.

Cum functioneaza integrarea cu Stripe prin link de plata direct in factura?

Dupa aceste setari pe fiecare proforma/factura salvata in PDF va aparea in subsolul ei un buton de plata cu cardul ca in exemplul de mai jos:



Daca clientul alege sa platesca cu cardul si apasa acel buton va fi redirectionat catre o fereastra in care ii apar toate optiunile de procesatori configurati in aplicatie de catre dvs.(pe langa Stripe puteti avea in acelasi timp activ si MobilPay si PlatiOnline sau EuPlatesc).



Daca se selecteaza plata prin Stripe atunci clientul facturii va fi redirectionat catre pagina Stripe de plata si va face toti pasii necesari platii.



De asemena prin Stripe clientul poate plati prin Google Pay sau prin Apple Pay

0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Anexa la factura în sistemul RO e-Factura (BG-24)

Cum puteți atașa documente suplimentare unei facturi, pentru a le transmite în sistemul e-Factura? Adăugarea anexelor și trimiterea lor în sistemul RO e-Factura al ANAF, împreună cu factura în format XML este necesară pentru a completa sau pentru a justifica…