Încasează-ți facturile/proformele rapid și simplu prin serviciul de inițiere plăți (transfer bancar)

Ce înseamnă serviciul de inițiere de plăți (plata cont la cont)?

Plata cont la cont sau inițierea de plăți, reprezintă o inovație în lumea financiară, care permite transferul de fonduri direct din contul clientului, în contul furnizorului.

Acest transfer este unul rapid, aproape instantaneu, fără intermediari, fără nevoia de a mai introduce câmpuri întregi de detalii ale datelor personale și financiare, dispunând astfel, de cel mai scurt timp de decontare pentru afacerea ta şi de confirmarea plății către programele de facturare pentru procesarea automată.

Clientul dvs. beneficiază de o plată fără nici un efort, dat fiind faptul că prin simpla apăsare a butonului de plată din factură/proformă, el este redirecționat automat către propria lui pagină de internet banking, unde toate câmpurile necesare realizării transferului bancar sunt deja completate, astfel încât clientului dvs. nu îi rămâne decât să autorizeze transferul utilizând propriul token.
 
Avantajele majore ale activării acestui serviciu:
– Detaliile plății sunt deja precompletate, neputând fi modificate.
– Plata din contul bancar bancar al clientului se face instantaneu.
– Este un proces de plată foarte rapid și sigur, fară nici un pic de efort.
– Programul Facturis Online primește confirmarea imediat după finalizarea tranzacției și poate procesa automat anumite operații, exact ca în cazul plăților cu cardul.

 

Cine oferă acest serviciu de inițiere de plăți?

Denumit și serviciul SmartPay, acesta este dezvoltat de Smart Fintech, un fintech autorizat de BNR, specializat în oferirea de servicii open banking.

Smart Fintech a revoluționat piața din România prin dezvoltarea atât a serviciului Smart Pay cât și a serviciului Smart Accounts, prin care Facturis Online oferă utilizatorilor săi o experiență unică în procesul de colectare al datelor financiare.

 

Cum se configurează serviciul de inițiere de plăți în aplicația Facturis Online?

  1. Activare serviciu:

Pentru activarea serviciului este necesară semnarea contractului cu SmartFintech pentru serviciul de plată cont la cont.

Acest lucru se face intrând în meniul Configurare – Integrări – Procesatori de plăți unde se selectează prima opțiune de Plata cont la Cont – SmartPay (SmartFintech)

Tot aici vă apar afișate și comisioanele pentru acest serviciu. Se completează toate datele necesare și se apasă pe butonul de jos Generează Contractul.

 

  1. Configurare link de plată/cod QR pe factură

Toate indicațiile despre configurarea butonului de plată în factură, le găsiți aici:

https://facturis-online.ro/optiuni-noi/link-de-plata-configurabil-pozitionarea-in-factura-poza-buton.html

sau despre codul QR de plată din factură aici:

https://facturis-online.ro/optiuni-noi/optiunea-de-plata-prin-cod-qr-inclus-pe-factura.html

 

Mai jos aveți un exemplu de factură cu buton de plată și cod QR, link de plată în aceeași factură:

Cum se desfășoară plata?

  1. Se scanează codul QR sau se apasă click pe codul QR sau pe butonul de plată de către clientul facturii iar acesta va fi direcționat automat către pagina de plată Facturis Online, în care va putea selecta modalitatea de plată din cele configurate de dvs. (dacă aveți mai multe):

  1. După apăsarea butonului de Platește prin Transfer Bancar clientul dvs. va fi direcționat către pagina SmartFintech în care are toate detaliile inițierii plății:

  1. La apăsarea butonului Plătește, clientul este direcționat către aplicația de Internet banking a băncii selectate de el, în care se finalizează plata:

  1. Aplicația Facturis Online primește imediat confirmarea plății și poate face anumite operații automate conform setărilor de mai jos:
  2. – se poate emite automat factura fiscală la confirmarea plății
    – se poate modifica statusul facturii în Plătită și astfel ai o evidență clară a tuturor restanțelor

    0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0

Configurare și trimitere e-Transport în SPV

1. Configurare coduri vamale Codurile vamale sau codurile NC se configurează la fel în cadrul programului de facturare și sunt valabile pentru ambele sisteme, e-Factura și e-Transport. Anume: în Configurare - Integrări – eFactura din tabul de Coduri Produse. Din…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Avizul de însoțire a mărfii. Reperare pe traseul e-Facturii

Suntem cu toții martorii vremurilor în care singura certitudine este reprezentată de schimbare. Ritmul accelerat care marchează redefinirea peisajului de business te determină să iei permanent pulsul modificărilor. De fapt, nu mai există relevanță și conformare în afara acestei acțiuni.…

Factura proformă. Document lipsit de formă în contextul E-facturii?

Anul 2024 a fost marcat de modificări de substanță cu influență asupra restartării manierei derulării afacerilor românești. Abordarea deținătorilor de afaceri a fost multiplă. Unii au îmbrățișat schimbările ca parte importantă a progresului digital, considerând modificările drept catalizator al afacerilor…