Raport nou: stocul prognozat (stock forecast)

Ce reprezinta prognoza stocurilor? (stock forecast) Prognoza stocurilor reprezinta un indicator care ne arata modul in care va evolua stocul dvs. într-un anumit interval de timp. Este o anticipare a necesarului de produse, a aprovizionarii cu marfa, in vederea optimizarii activitatii economice si operationale. Prognoza stocurilor este in stransa legatura cu raportul cererii si ofertei dar si cu puterea de productie, astfel ca, plecand de la experientele anterioare si folosind metode specifice de calcul puteti avea o imagine de ansamblu asupra valorilor pe care le vor lua in viitor anumite marimi din prezent. Cum este calculat acest raport? Se iau iesirile (vanzarile) pe o anumita perioada – de exemplu ultima luna Se calculeaza stocul actual Se face o prognoza pe urmatoarea perioada de timp (adica fix pentru urmatoarea luna) scazand din Iesiri Stocul actual. De asemenea se afiseaza o valoare a acestui stoc prognozat Cum se obtine prognoza stocurilor? Aplicatia Facturis Online ofera clientilor sai aceasta optiune de prognoza a stocurilor printr-un raport usor de accesat din cadrul meniului de Rapoarte Stoc - optiunea de Stoc si apoi tabul de “Prognoza”. Ce este stocul de siguranta? Stocul de siguranta reprezinta o cantitate suplimentara, o rezerva peste cantitatea necesara, de bunuri materiale, de produse, menita sa asigure o continuitate in cazul unor situatii de urgenta. Situatiile de urgenta apar de regula, datorita unor dereglari de aprovizionare. Existenta unui astfel de stoc de siguranta, denumit si stoc tampon, reprezinta o practica des intalnita in cadrul companiilor care isi prognozeaza stocurile (stocul prognozat calculat mai sus).
0

Printare coduri de bare in produsele din factura

La cererea unor clienti am dezvoltat si am adaugat in aplicatia de facturare optiunea de printare coduri de bare langa denumirea produselor din factura. Astfel ca pe printul facturii poate aparea pentru fiecare linie-produs din factura o poza cu codul de bare al acelui produs. Optiunea ajuta la introducerea nir-ului ca se poate face scanand codul de bare din factura – eliminanduse astfel anumite erori in selectia-adaugarea produsului in nir. Configurare coduri de bare pentru produsele din factura: Astfel ca din Configurare – Factura, pe un anumit model de factura, se poate configura sa apara pe printul facturii in PDF poza cu codul de bare al produsului respectiv. Avem de selectat urmatoarele optiuni: In ce parte sa apara codul de bare – in stanga sau in dreapta – adica inainte sau dupa denumirea produsului Inaltimea codului de bare – se poate configura cat de inalta sa fie poza cu codul de bare printata in factura (valoare implicita 20) Deasemena se poate selecta si latimea coului de bare (valori cuprinse intre 1 – 4) Ce camp din aplicatie va fi printat – adica ce cod din cele 3 disponibile in aplicatia Facturis Online se va printa pe factura: Cod EAN, Cod Produs, Alt Cod Tipul de cod de bare : se va selecta ce tip de cod de bare sedoreste - EAN13, EAN8, Code 39 Modele de facturi cu coduri de bare Model de factura cu cod de bare in dreapta produsului – descarca PDF Model de factura cu cod de bare in stanga denumirii produsului – descarca PDF Mai multe detalii despre codurile de bare gasesti in urmatorul articol de pe blogul Facturis.ro: tot ce trebuie sa stii despre codurile de bare Optiune de printare etichete coduri de bare Deasemena iti aducem aminte ca aplicatiile Facturis (atat versiunea online cat si versiunea desktop) au optiune de printare etichete coduri de bare: daca la produsele tale nu ai etichete cu coduri de bare atunci programul te ajuta sa-ti printezi pe autocalante aceste etichete de coduri de bare.
0

Instalare modul OpenCart

1. Încărcați fișierul zip facturis-online-sync-2-5-5.ocmod.zip Accesați site-ul OpenCart -> Extensii -> Instalează Extensie Faceți clic pe butonul „Încarcă”. Selectați fișierul facturis-online-sync-2-5-5.ocmod.zip Sistemul OpenCart va instala automat modulul. 2. Activați modulul Facturis Online - Modul de sincronizare Accesați: Extensii -> Extensii -> Alegeți tipul de extensie -> Module Faceți clic pe pictograma de instalare (+) pentru a activa „Facturis Online - Modul de sincronizare” „Facturis Online - Modul de sincronizare” este activat
0

Niruri automate intre clientii Facturis-Online.ro

Niruri automate, o optiune wow! Va prezentam o noua optiune adaugata in programul de gestiune stocuri si anume optiunea de niruri automate intre doua firme ce au conturi in Facturis-Online.ro : prima firma (distrinuitor de vinuri - interfata albastra) emite factura din contul sau din Facturis-Online.ro catre firma a doua (magazinul de vinuri - interfata rosie) a doua firma (magazinul de vinuri) poate introduce nirul (documentul de intrare marfa in stoc) in cateva secunde pe baza catorva date din factura : funrizor, numar si data factura. Cum ? Aplicatia Facturis-Online.ro identifica factura in contul primului client si o introduce automat in lista de produse din nir intr-o secunda cu toate preturile exact la virgula (valoare factura = valoare nir) Cum functioneaza aceasta optiune de niruri automate ?  1 Se emite factura fiscala Distribuitorul de vinuri emite factura catre magazinul de vinuri folosind aplicatia de facturare Facturis-Online.ro in cateva secunde : O inmaneaza fizic sau o trimite prin email magazinului de vinuri. Link PDF Factura. 2 Se introudce nir-ul pe baza facturii in cateva secunde Magazinul de vinuri trebuie sa introduca marfa in stoc pe baza unui nir (nota de intrare receptie) si acest lucru se poate face foarte usor si rapid dupa cum urmeaza: Se intra la Documente Stoc – Nir pentru a adauga un nou NIR Se selecteaza furnizorul Aplicatia Facturis-Online.ro identifica furnizorul ca fiind alt client Facturis-Online.ro si va afisa in interfata butonul de Cauta Factura Se introduce data si numarul facturii si se apasa butonul Cauta Factura : Daca datele sunt incorecte va aparea mesajul corespunzator de eroare. Daca numarul si data facturii sunt corecte atunci se vor introduce automat in nir-ul deschis toate liniile din factura : Simplu si usor sa introduci un nir in cateva secunde!!!
0

Casele de marcat ELTRADE A1 si A3

Aceste case de marcat sunt importate si distribuite in Romania de catre ZeusService SRL. Gama ELTRADE cuprinde 2 modele si anume : Eltrade A1 Casa de marcat Eltrade A1, este echipata cu toate dispozitivele necesare pentru conectarea la distanța cu serverele ANAF nemaifiind necesara adaugarea de dispozitive externe sau interne pentru conformitate. Aceasta casa de marcat functioneaza alimentata de la retea, dar se poate folosi si in regim portabil daca se monteaza acumulatorul Li-Ion (acesta fiind optional) Detalii tehnice despre aceasta casa de marcat gasiti in continuare : Site de prezentare Eltrade A1 Instructiuni de utilizare Eltrade A1 (video) Eltrade A3 Este varful de gama al caselor Eltrade si detalii tehnice depre aceasta casa de marcat gasiti mai jos: Site de prezentare Instructiuni de utilizare Eltrade A3 (video1) Instructiuni de utilizare Elstrade A3 (video2) Configurare case de marcat Eltrade in aplicatia Facturis Online Se instaleaza driverul casei de marcat de aici : link Se instaleaza un program ce porneste casa de marcat din browser de aici : link Se realizeaza urmatoarele setari in programul Facturis Online :
0

Configurarea caselor de marcat ATHLOS cu programul de gestiune stocuri Facturis Online

Casa de marcat ATHLOS este distribuita si comercializata in Romania de catre Accord Electronics SRL. Casa de marcat ATHLOS: Este o casa de marcat dedicata magazinelor mici si mijlocii. Este adaptabila. I se pot atasa diferite periferice pentru a indeplini toate cererile clientilor. Mai multe detalii tehnice despre aceasta casa de marcat gasiti si in urmatoarele linkuri: Manual de utilizare: Descarca PDF Site de prezentare casa de marcat ATHLOS Ghidul de instalare al casei de marcat ATHLOS in programul Facturis Online: Aceasta casa de marcat nu necesita instalarea unui anumit driver special pentru ea. Pasii necesari pentru conectarea casei de marcat la calculator sunt: Se conecteaza prin cablu de retea in reteaua locala ca orice alt calculator Si practic va functiona din prima ca si casa de marcat in retea putand sa se trimita bonuri fiscale de la orice calculator din acea retea Setari necesare in programul de facturare online: se selecteaza modelul casei de marcat : ATHLOS dupa care se completeaza ip-ul casei din retea: acesta se afla imediat ce se conecteaza casa de marcat cu un cablu la reteaua locala va aparea scris IP-ul primit pe ecranul casei de marcat
0

Raporteaza facturile scadente in redBill

Raportare facturi neincasate (integrare redBill) Stii ce solutii ai la neplata unei facturi scadente? - Ai deseori probleme cu incasarea facturilor? - Ai clienti care intarzie intentionat plata facturilor tale? O solutie ar fi sa raportezi (sau sa si colectezi) aceste facturi prin redBIll. Ce este redBill? RedBill este un serviciu oferit de Termene.ro unde poti sa raportezi facturile neincasate. De ce ai raporta facturile neplatite in redBill? Sa ii atentioneze si pe alti antreprenori despre intentiile/problemele financiare intampinate de clientul vostru comun. Practic, atentionezi ceilalti parteneri ai clientului tau despre comportamentul lui de plata. Astfel, cream impreuna un sistem despre rau-platnici si datornici la care contribuie fiecare antreprenor. Un alt motiv pentru care poti folosi acest serviciu este ca poti opta si pentru colectarea facturilor neplatite: Adica se poate ocupa altcineva pentru tine de recuperarea creantelor (KRUK Romania); Acest serviciu de colecatre nu este gratuit ci se percepe o anumita taxa de succes (daca nu se recupereaza nici o suma atunci bineinteles ca nu se achita nimic) Parteneriatul KRUK si Termene.ro este pentru colectarea automata a facturlor – recuperarea creantelor. Mai multe detalii despre acest parteneriat: click aici Mai multe detalii despre redBill: click aici  Integrare redBill in Facturis Online Astfel, daca folosesti aplicatia de facturare Facturis Online si ai cont si in Termene.ro poti raporta rapid facturile neplatite, direct din interfata de facturare Facturis Online, nemaifiind nevoie sa introduci datele inca o data in platforma redBill (aceste operatii se pot face cu doar cateva click-uri direct din interfata Facturis Online). Deasemena, cand incasezi o astfel de factura raportatata in redBIll se trimite automat informatia de plata catre redBill, acea factura fiind scoasa automat din raportare/colectare. Configurare cont redBill Se intra in meniul din dreapta de Configurari – Integrari si se selcteaza optiunea de Facturi Scadente si in aceasta fereastra se introduc datele de indentificare din contul Termene.ro si anume: Email, Telefon si Cod Fiscal. Dupa care se apasa butonul Salveaza si daca totul este corect vor aparea date despre statusul contului si despre cele doua acorduri din contul Termene.ro: Acord raportare – trebuie sa semnati un acord despre raportarea facturilor in redBill. Acord colectare – trebuie sa semnati un acord de colectare facturi in parteneriat cu KRUK Romania. Functionalitate redBill in Facturis Online Raportare factura neplatita Daca avem o factura neplatita si a trecut deja data scadenta putem sa o raportam in sistemul redBill simplu si rapid urmand pasii: Se intra in Documente – Facturi se cauta facturile scadente pe care dorim sa le raportam, le selectam iar apoi folosim optiunea Raporteaza redBill Astfel, se va deschide o noua fereastra in care: - putem trimite spre raportare factura in sistemul redBill; - putem sa scoatem factura de la raportare; - putem sa vedem tot istoricul acestei facturi in relatia cu redBill. Colectare factura neplatita In aceasta fereastra, avem optiunea de Colectare factura: adica, se va transmite factura in mod automat catre KRUK Romania pentru o colectare amiabila a sumei restante. De fiecare data cand se mai incaseaza sume din aceasta factura, ele vor fi trimise in mod automat catre redBill Cand sumele incasate ating valoarea facturii atunci, in mod automat, factura va fi scoasa din sistemul de raportare/colectare redBill.
0

Program de facturare si in alte limbi : engleza, maghiara, italiana si franceza

Esti cetatean strain care cauta un program de facturare supus legilor din Romania? Cum ar fi ca afisarea aplicatiei sa fie in limba materna? Aplicatia Facturis Online iti ofera acum posibilitatea sa lucrezi cu un program de facturare si in alte limbi : engleza, maghiara, italiana si franceza Deoarece intotdeauna am venit in intampinarea nevoilor clientilor nostri cu optiuni noi si utile, am adaugat optiunea de afisare a aplicatiei in mai multe limbi si anume: Engleza – program de facturare in engleza Maghiara – program de facturare online in maghiara Italiana – program de gestiune stocuri in italiana Franceza – program de facturare si gestiune stocuri in franceza In cazul in care esti cetatean strain si desfasori o activitate economica in tara noastra, este obligatoriu sa folosesti un program de facturare supus legilor din Romania. Asadar, echipa Facturis considera ca te-ai simti mai comfortabil daca afisarea aplicatiei s-ar face in limba materna si astfel a dezvoltat aceasta optiune nemaintalnita pana acum pe piata din Romania. Cum se configureaza limba aplicatiei de facturare? Se intra in fereastra de utilizator din partea dreapta de Configurari; Se selecteaza limba dorita; Aplicatia va fi afisata automat in limba dorita. Cum trimit o factura in alte limba? Putem sa salvam facturile si in alte limbi pentru a le trimite clientilor din diferite tari. Aceasta optiune nu depinde de optiunea de afisare a aplicatiei intr-o anumita limba. Adica pot sa am afisarea aplicatiei in limba romana si sa salvez factura in limba engleza pentru a putea sa o trimit clientului strain. Aceasta optiune se seteaza : In mod general din Configurare – Factura; Sau inainte de salvarea facturii in PDF. Cateva imagini din programul de facturare online in maghiara : Imagini din aplicatia de facturare online in engleza : Imagini din programul de gestiune stocuri in italiana : Cateva imagini cu programul de facturare online in franceza :
0

Modele de devize – deviz de service AUTO si GSM

Ce este un deviz de lucrari? Devizul este documentul de evaluare anticipat desfasurarii lucrarilor de proiectare, ce cuprinde cantitatile de materiale/piese cu costul aferent, precum si a fortei de munca necesare în executarea unei constructii, instalatii, reparatii, etc. Mai multe detalii generale despre deviz gasiti in articolul din blogul nostru: Detalii despre devizul de lucrari Cum pot emite un deviz de lucrari? Pe piata romaneasca exista mai multe aplicatii cu ajutorul carora poti emite foarte usor un deviz de lucrari. Unele instalatii necesita instalare pe calculator iar altele sunt online, oferindu-ti astfel acces de pe orice dispozitiv, din orice locatie. Un astfel de program online de devize este si Facturis Online care pe langa emiterea devizelor de lucrari emite si toate documentele/tipizatele necesare activitatii unei societati comerciale (firme): factura, chitanta, aviz, bon fiscal, NIR, proforma, oferta, registru de casa, etc. Cu aplicatia Facturis Online se pot emite devize de service auto , devize de service GSM, etc. Poti emite rapid devize cu Facturis Online – testeaza acum 30 de zile ! Cum imi configurez tipul de deviz de lucrari? In aplicatia Facturis Online, se pot configura aceste devize de lucrari din fereastra Configurare – Alte Documente – Devize. Aici ne putem alege unul din cele doua sabloane de devize predefinite: Deviz de service auto; Deviz de service GSM. In aceasta fereastra de configurare devize ne putem configura cum dorim campurile din deviz, fiecare fiind liber sa le configureze dupa nesesitatile societatii sale, dupa importanta informatiilor care doriti sa va apara in deviz. In cadrul aplicatiei, am propus doua sabloane de devize. De exemplu, putem schimba titlul devizului din “Comanda / Deviz de service auto” in “Deviz de lucrari” sau in orice text dorim. La fel si campurile din deviz. Cum emit rapid un deviz cu aplicatia de devize online? Un deviz se emite accesand fereastra “Alte Documente – Devize”: Se selecteaza clientul. Se completeaza datele necesare pentru identificarea produsului. Se adauga produsele necesare si manopera. Devizul are cativa statusi pentru a ne ajuta sa stim in ce stadiu e fiecare deviz: Deviz Emis - este devizul proaspat emis; Deviz in Lucru - este devizul care a fost luat in lucru de catre un operator; Deviz Finalizat - este devizul care a fost finalizat, facturat si clientul si-a primit produsul cu lucrarile necesare evidentiate in deviz. Modele de devize de service auto : Va prezentam mai jos un model de devize de service auto emis de catre aplicatia de devize online Facturis Online: Modele de devize de service GSM : Va prezentam mai jos cateva modele de devize de service GSM emise de catre programul de devize online: Model deviz auto in PDF Model deviz gsm in PDF
0

La ce foloseste data scadenta in facturi?

In factura exista doua date foarte importante: Data emiterii este data la care se emite factura si data la care se inregistreaza/declara in contabilitate (in situatiile contabile). Data scadenta data scadenta este data pana la care clientul poate achita acea factura (dupa aceasta data in functie de fiecare contract se pot percepe sau nu penalizari de intarziere). data scadenta poate fi optionala in factura – sa apara sau nu explicit in factura – daca apare atunci clientul isi asuma plata pana la acea data fara posibile penalizari (deci scadenta pe facturi nu este obligatorie). practic data scadenta reprezinta transcrierea exacta in factura pentru termenele de plata convenite cu clientii. In Facturis Online, data scadenta a facturilor poate fi configurata si pentru fiecare client in parte. Va prezentam cateva optiuni referitor la termenul de plata al facturilor, descoperind astfel cat de usor se poate utiliza programul. : 1. Numar de zile scadenta configurabil pentru toti clientii In aplicatia de facturare online ne putem configura un numar de zile de scadenta, general valabil pentru toti clientii. Acest lucru se realizeaza din partea de configurare si anume: Se intra in Configurare – Factura (unde se configureaza ce date sa apara pe factura si alte cateva setari); Avem optiunea daca sa apara sau nu Data Scadenta pe factura; Tot acolo avem optiunea de numar de zile scadenta implicit pentru toti clientii/toate facturile; Putem pune orice numar mai mare de 1; Astfel, pentru toate facturile emise se va calcula data scadenta automat cu acest numar de zile in plus (practic utilizatorul nu trebuie sa aiba grija datei scadente daca e corecta sau nu); In fiecare factura se poate modifica manual data scadenta calculata automat de program si adauga cateva zile in plus sau minus, doar pentru acea factura. 2. Numar de zile scadenta configurabil pentru fiecare client in parte In Nomenclatorul de clienti putem configura, pentru fiecare client, numarul de zile de scadenta pentru facturi, numar care poate diferi de cel standard (implicit setat in Configurari – Factura). Practic, in functie de fiecare negociere cu fiecare client putem sa ii dam un numar de zile mai mare sau mai mic de scadenta. Astfel, in fiecare factura se va calcula data scadenta in functie de aceste 2 variabile: Numar zile implicit pt. toata lumea; Daca are configurat o alta data, in Nomenclator, pentru un client, se ignora setarea de mai sus si se ia in considerare configurarea din Nomenclator Client cu numarul de zile de scadenta. 3. Emiterea facturilor cu numarul de zile de scadenta clar afisat La emiterea unei facturi : ne apare automat data de azi la data facturii si data scadenta la numarul de zile configurat in Configurare – Factura (general pentru toti clientii); daca selectam un client si el nu are definit numar de zile scadente atunci va ramane data scadenta calculata anterior pentru toti clientii; daca selectam un client si avem configurat un numar de zile, atunci se va modifica automat data scadenta, in functie de aceasta variabila negociata cu acel client in parte. Daca se doreste se poate modifica data scadenta pentru fiecare factura in parte - se selecteaza clientul si se modifica data scadenta in 2 feluri : - se modifica data scadenta cu data dorita (manual – cu click pe data scadenta si selctie manual de data); - se modifica numarul de zile scadente doar pe acea facture (de exempku din 30 in 50 – si programul va calcula automat data scadenta adunand 50 de zile de la data de emitere a facturii). 4. Cum se afiseaza facturile scadente? Putem oricand vizuliza facturile neplatite care au data scadenta trecuta: Se intra in Documente Facturi; Se apasa pe lupa (adica dorim mai multe criterii de cautare); Se deselecteaza data facturii; Se bifeaza doar facturile emise si neplatite sau partial platite; Si se alege data scadenta: de la - pana la; Astfel, se vor afisa toate facturile neplatite, care sunt scadente. De asemnea, la vizualizarea facturilor, se va afisa cu rosu vizibil data scadenta daca acea factura este neplatita si scadenta deja.
0
1
2
3
5