Casele de marcat ELTRADE A1 si A3

Aceste case de marcat sunt importate si distribuite in Romania de catre ZeusService SRL. Gama ELTRADE cuprinde 2 modele si anume : Eltrade A1 Casa de marcat Eltrade A1, este echipata cu toate dispozitivele necesare pentru conectarea la distanța cu serverele ANAF nemaifiind necesara adaugarea de dispozitive externe sau interne pentru conformitate. Aceasta casa de marcat functioneaza alimentata de la retea, dar se poate folosi si in regim portabil daca se monteaza acumulatorul Li-Ion (acesta fiind optional) Detalii tehnice despre aceasta casa de marcat gasiti in continuare : Site de prezentare Eltrade A1 Instructiuni de utilizare Eltrade A1 (video) Eltrade A3 Este varful de gama al caselor Eltrade si detalii tehnice depre aceasta casa de marcat gasiti mai jos: Site de prezentare Instructiuni de utilizare Eltrade A3 (video1) Instructiuni de utilizare Elstrade A3 (video2) Configurare case de marcat Eltrade in aplicatia Facturis Online Se instaleaza driverul casei de marcat de aici : link Se instaleaza un program ce porneste casa de marcat din browser de aici : link Se realizeaza urmatoarele setari in programul Facturis Online :
0

Configurarea caselor de marcat ATHLOS cu programul de gestiune stocuri Facturis Online

Casa de marcat ATHLOS este distribuita si comercializata in Romania de catre Accord Electronics SRL. Casa de marcat ATHLOS: Este o casa de marcat dedicata magazinelor mici si mijlocii. Este adaptabila. I se pot atasa diferite periferice pentru a indeplini toate cererile clientilor. Mai multe detalii tehnice despre aceasta casa de marcat gasiti si in urmatoarele linkuri: Manual de utilizare: Descarca PDF Site de prezentare casa de marcat ATHLOS Ghidul de instalare al casei de marcat ATHLOS in programul Facturis Online: Aceasta casa de marcat nu necesita instalarea unui anumit driver special pentru ea. Pasii necesari pentru conectarea casei de marcat la calculator sunt: Se conecteaza prin cablu de retea in reteaua locala ca orice alt calculator Si practic va functiona din prima ca si casa de marcat in retea putand sa se trimita bonuri fiscale de la orice calculator din acea retea Setari necesare in programul de facturare online: se selecteaza modelul casei de marcat : ATHLOS dupa care se completeaza ip-ul casei din retea: acesta se afla imediat ce se conecteaza casa de marcat cu un cablu la reteaua locala va aparea scris IP-ul primit pe ecranul casei de marcat
0

Raporteaza facturile scadente in redBill

Raportare facturi neincasate (integrare redBill) Stii ce solutii ai la neplata unei facturi scadente? - Ai deseori probleme cu incasarea facturilor? - Ai clienti care intarzie intentionat plata facturilor tale? O solutie ar fi sa raportezi (sau sa si colectezi) aceste facturi prin redBIll. Ce este redBill? RedBill este un serviciu oferit de Termene.ro unde poti sa raportezi facturile neincasate. De ce ai raporta facturile neplatite in redBill? Sa ii atentioneze si pe alti antreprenori despre intentiile/problemele financiare intampinate de clientul vostru comun. Practic, atentionezi ceilalti parteneri ai clientului tau despre comportamentul lui de plata. Astfel, cream impreuna un sistem despre rau-platnici si datornici la care contribuie fiecare antreprenor. Un alt motiv pentru care poti folosi acest serviciu este ca poti opta si pentru colectarea facturilor neplatite: Adica se poate ocupa altcineva pentru tine de recuperarea creantelor (KRUK Romania); Acest serviciu de colecatre nu este gratuit ci se percepe o anumita taxa de succes (daca nu se recupereaza nici o suma atunci bineinteles ca nu se achita nimic) Parteneriatul KRUK si Termene.ro este pentru colectarea automata a facturlor – recuperarea creantelor. Mai multe detalii despre acest parteneriat: click aici Mai multe detalii despre redBill: click aici  Integrare redBill in Facturis Online Astfel, daca folosesti aplicatia de facturare Facturis Online si ai cont si in Termene.ro poti raporta rapid facturile neplatite, direct din interfata de facturare Facturis Online, nemaifiind nevoie sa introduci datele inca o data in platforma redBill (aceste operatii se pot face cu doar cateva click-uri direct din interfata Facturis Online). Deasemena, cand incasezi o astfel de factura raportatata in redBIll se trimite automat informatia de plata catre redBill, acea factura fiind scoasa automat din raportare/colectare. Configurare cont redBill Se intra in meniul din dreapta de Configurari – Integrari si se selcteaza optiunea de Facturi Scadente si in aceasta fereastra se introduc datele de indentificare din contul Termene.ro si anume: Email, Telefon si Cod Fiscal. Dupa care se apasa butonul Salveaza si daca totul este corect vor aparea date despre statusul contului si despre cele doua acorduri din contul Termene.ro: Acord raportare – trebuie sa semnati un acord despre raportarea facturilor in redBill. Acord colectare – trebuie sa semnati un acord de colectare facturi in parteneriat cu KRUK Romania. Functionalitate redBill in Facturis Online Raportare factura neplatita Daca avem o factura neplatita si a trecut deja data scadenta putem sa o raportam in sistemul redBill simplu si rapid urmand pasii: Se intra in Documente – Facturi se cauta facturile scadente pe care dorim sa le raportam, le selectam iar apoi folosim optiunea Raporteaza redBill Astfel, se va deschide o noua fereastra in care: - putem trimite spre raportare factura in sistemul redBill; - putem sa scoatem factura de la raportare; - putem sa vedem tot istoricul acestei facturi in relatia cu redBill. Colectare factura neplatita In aceasta fereastra, avem optiunea de Colectare factura: adica, se va transmite factura in mod automat catre KRUK Romania pentru o colectare amiabila a sumei restante. De fiecare data cand se mai incaseaza sume din aceasta factura, ele vor fi trimise in mod automat catre redBill Cand sumele incasate ating valoarea facturii atunci, in mod automat, factura va fi scoasa din sistemul de raportare/colectare redBill.
0

Program de facturare si in alte limbi : engleza, maghiara, italiana si franceza

Esti cetatean strain care cauta un program de facturare supus legilor din Romania? Cum ar fi ca afisarea aplicatiei sa fie in limba materna? Aplicatia Facturis Online iti ofera acum posibilitatea sa lucrezi cu un program de facturare si in alte limbi : engleza, maghiara, italiana si franceza Deoarece intotdeauna am venit in intampinarea nevoilor clientilor nostri cu optiuni noi si utile, am adaugat optiunea de afisare a aplicatiei in mai multe limbi si anume: Engleza – program de facturare in engleza Maghiara – program de facturare online in maghiara Italiana – program de gestiune stocuri in italiana Franceza – program de facturare si gestiune stocuri in franceza In cazul in care esti cetatean strain si desfasori o activitate economica in tara noastra, este obligatoriu sa folosesti un program de facturare supus legilor din Romania. Asadar, echipa Facturis considera ca te-ai simti mai comfortabil daca afisarea aplicatiei s-ar face in limba materna si astfel a dezvoltat aceasta optiune nemaintalnita pana acum pe piata din Romania. Cum se configureaza limba aplicatiei de facturare? Se intra in fereastra de utilizator din partea dreapta de Configurari; Se selecteaza limba dorita; Aplicatia va fi afisata automat in limba dorita. Cum trimit o factura in alte limba? Putem sa salvam facturile si in alte limbi pentru a le trimite clientilor din diferite tari. Aceasta optiune nu depinde de optiunea de afisare a aplicatiei intr-o anumita limba. Adica pot sa am afisarea aplicatiei in limba romana si sa salvez factura in limba engleza pentru a putea sa o trimit clientului strain. Aceasta optiune se seteaza : In mod general din Configurare – Factura; Sau inainte de salvarea facturii in PDF. Cateva imagini din programul de facturare online in maghiara : Imagini din aplicatia de facturare online in engleza : Imagini din programul de gestiune stocuri in italiana : Cateva imagini cu programul de facturare online in franceza :
0

Modele de devize – deviz de service AUTO si GSM

Ce este un deviz de lucrari? Devizul este documentul de evaluare anticipat desfasurarii lucrarilor de proiectare, ce cuprinde cantitatile de materiale/piese cu costul aferent, precum si a fortei de munca necesare în executarea unei constructii, instalatii, reparatii, etc. Mai multe detalii generale despre deviz gasiti in articolul din blogul nostru: Detalii despre devizul de lucrari Cum pot emite un deviz de lucrari? Pe piata romaneasca exista mai multe aplicatii cu ajutorul carora poti emite foarte usor un deviz de lucrari. Unele instalatii necesita instalare pe calculator iar altele sunt online, oferindu-ti astfel acces de pe orice dispozitiv, din orice locatie. Un astfel de program online de devize este si Facturis Online care pe langa emiterea devizelor de lucrari emite si toate documentele/tipizatele necesare activitatii unei societati comerciale (firme): factura, chitanta, aviz, bon fiscal, NIR, proforma, oferta, registru de casa, etc. Cu aplicatia Facturis Online se pot emite devize de service auto , devize de service GSM, etc. Poti emite rapid devize cu Facturis Online – testeaza acum 30 de zile ! Cum imi configurez tipul de deviz de lucrari? In aplicatia Facturis Online, se pot configura aceste devize de lucrari din fereastra Configurare – Alte Documente – Devize. Aici ne putem alege unul din cele doua sabloane de devize predefinite: Deviz de service auto; Deviz de service GSM. In aceasta fereastra de configurare devize ne putem configura cum dorim campurile din deviz, fiecare fiind liber sa le configureze dupa nesesitatile societatii sale, dupa importanta informatiilor care doriti sa va apara in deviz. In cadrul aplicatiei, am propus doua sabloane de devize. De exemplu, putem schimba titlul devizului din “Comanda / Deviz de service auto” in “Deviz de lucrari” sau in orice text dorim. La fel si campurile din deviz. Cum emit rapid un deviz cu aplicatia de devize online? Un deviz se emite accesand fereastra “Alte Documente – Devize”: Se selecteaza clientul. Se completeaza datele necesare pentru identificarea produsului. Se adauga produsele necesare si manopera. Devizul are cativa statusi pentru a ne ajuta sa stim in ce stadiu e fiecare deviz: Deviz Emis - este devizul proaspat emis; Deviz in Lucru - este devizul care a fost luat in lucru de catre un operator; Deviz Finalizat - este devizul care a fost finalizat, facturat si clientul si-a primit produsul cu lucrarile necesare evidentiate in deviz. Modele de devize de service auto : Va prezentam mai jos un model de devize de service auto emis de catre aplicatia de devize online Facturis Online: Modele de devize de service GSM : Va prezentam mai jos cateva modele de devize de service GSM emise de catre programul de devize online: Model deviz auto in PDF Model deviz gsm in PDF
0

La ce foloseste data scadenta in facturi?

In factura exista doua date foarte importante: Data emiterii este data la care se emite factura si data la care se inregistreaza/declara in contabilitate (in situatiile contabile). Data scadenta data scadenta este data pana la care clientul poate achita acea factura (dupa aceasta data in functie de fiecare contract se pot percepe sau nu penalizari de intarziere). data scadenta poate fi optionala in factura – sa apara sau nu explicit in factura – daca apare atunci clientul isi asuma plata pana la acea data fara posibile penalizari (deci scadenta pe facturi nu este obligatorie). practic data scadenta reprezinta transcrierea exacta in factura pentru termenele de plata convenite cu clientii. In Facturis Online, data scadenta a facturilor poate fi configurata si pentru fiecare client in parte. Va prezentam cateva optiuni referitor la termenul de plata al facturilor, descoperind astfel cat de usor se poate utiliza programul. : 1. Numar de zile scadenta configurabil pentru toti clientii In aplicatia de facturare online ne putem configura un numar de zile de scadenta, general valabil pentru toti clientii. Acest lucru se realizeaza din partea de configurare si anume: Se intra in Configurare – Factura (unde se configureaza ce date sa apara pe factura si alte cateva setari); Avem optiunea daca sa apara sau nu Data Scadenta pe factura; Tot acolo avem optiunea de numar de zile scadenta implicit pentru toti clientii/toate facturile; Putem pune orice numar mai mare de 1; Astfel, pentru toate facturile emise se va calcula data scadenta automat cu acest numar de zile in plus (practic utilizatorul nu trebuie sa aiba grija datei scadente daca e corecta sau nu); In fiecare factura se poate modifica manual data scadenta calculata automat de program si adauga cateva zile in plus sau minus, doar pentru acea factura. 2. Numar de zile scadenta configurabil pentru fiecare client in parte In Nomenclatorul de clienti putem configura, pentru fiecare client, numarul de zile de scadenta pentru facturi, numar care poate diferi de cel standard (implicit setat in Configurari – Factura). Practic, in functie de fiecare negociere cu fiecare client putem sa ii dam un numar de zile mai mare sau mai mic de scadenta. Astfel, in fiecare factura se va calcula data scadenta in functie de aceste 2 variabile: Numar zile implicit pt. toata lumea; Daca are configurat o alta data, in Nomenclator, pentru un client, se ignora setarea de mai sus si se ia in considerare configurarea din Nomenclator Client cu numarul de zile de scadenta. 3. Emiterea facturilor cu numarul de zile de scadenta clar afisat La emiterea unei facturi : ne apare automat data de azi la data facturii si data scadenta la numarul de zile configurat in Configurare – Factura (general pentru toti clientii); daca selectam un client si el nu are definit numar de zile scadente atunci va ramane data scadenta calculata anterior pentru toti clientii; daca selectam un client si avem configurat un numar de zile, atunci se va modifica automat data scadenta, in functie de aceasta variabila negociata cu acel client in parte. Daca se doreste se poate modifica data scadenta pentru fiecare factura in parte - se selecteaza clientul si se modifica data scadenta in 2 feluri : - se modifica data scadenta cu data dorita (manual – cu click pe data scadenta si selctie manual de data); - se modifica numarul de zile scadente doar pe acea facture (de exempku din 30 in 50 – si programul va calcula automat data scadenta adunand 50 de zile de la data de emitere a facturii). 4. Cum se afiseaza facturile scadente? Putem oricand vizuliza facturile neplatite care au data scadenta trecuta: Se intra in Documente Facturi; Se apasa pe lupa (adica dorim mai multe criterii de cautare); Se deselecteaza data facturii; Se bifeaza doar facturile emise si neplatite sau partial platite; Si se alege data scadenta: de la - pana la; Astfel, se vor afisa toate facturile neplatite, care sunt scadente. De asemnea, la vizualizarea facturilor, se va afisa cu rosu vizibil data scadenta daca acea factura este neplatita si scadenta deja.
0

Detalii despre devizul de lucrari

Definirea devizului Devizul este documentul de evaluare anticipat desfasurarii lucrarilor de proiectare, ce cuprinde cantitatile de materiale/piese cu costul aferent, precum si a fortei de munca necesare în executarea unei constructii sau a unei instalatii. In anumite cazuri devizul poate fi folosit drept documentatie tehnico-economica de stabilire a costului unei constructii/instalatii pe baza caruia are loc executia si decontarea lucrarilor de constructii-montaj. Definitia devizului de lucrari din DEX 1. Evaluare detaliata, întocmita anticipat, a unor lucrari proiectate (cu stabilirea prețurilor operatiilor si a materialelor necesare). 2. Piesa inregistrata in documentatia unui proiect care cuprinde aceste date. 3. Lista (de cheltuieli). Devizul general Devizul general consta în documentarea economica prin care se stabileste valoarea estimativa a cheltuielilor necesare realizarii obiectivelor de investitii sau a cheltuielilor asimilate investitiilor, necesare realizarii lucrarilor de interventie la constructii si instalatii, în fazele de proiectare, studiu de fezabilitate si proiect tehnic. Exista devize de lucrari in mai multe domenii : Devize de lucrari de constructie/instalatii Deviz de lucrari/reparatie telefoane/masini Deviz estimativ reparatii diverse Structura devizului general se face pe capitole si subcapitole de cheltuieli cu precizarea, conform legii, pentru cele care se supun unei proceduri de achizitie publica. Pe baza devizului se stabilesc în fazele de proiectare, valoarea totala estimativa a cheltuielilor necesare realizarii obiectivelor de investitii sau a cheltuielilor asimilate investitiilor. Investitiile sunt cheltuielile pentru: realizarea de noi mijloace fixe existente; lucrari de constructii, instalatii si de montaj; lucrari de refaceri executate pe baza de proiect; efectuarea de servicii legate de transferul de proprietate al mijloacelor fixe existente si al terenurilor (taxe notariale, comisioane, etc.). achizitionarea de utilaje, mijloace de transport; Modelul devizului si metodologia privind elaborarea acestuia are la baza HG 28/2008, Anexa 5. Devizul obiectivului (de investitie) Obiectul de investitie are functionalitate distincta în cadrul ansamblului obiectivului de investitie din care face parte. Pe baza devizului pe obiect se determina valoarea fiecarui obiect la faza de proiectare a studiului de fezabilitate, unde se face si delimitarea obiectelor de investitie din cadrul obiectivului de investitii de catre proiectant. Devizul pe obiect este sintetic si valoarea sa se obtine prin însumarea valorilor categoriilor de lucrari (devizelor) ce compun obiectul. Valoarea categoriilor de lucrari (devizelor) din devizul pe obiect se stabileste estimativ, pe baza cantitatilor de lucrari si a preturilor acestora fara T.V.A. La valoarea totala se aplica TVA în procent stabilit prin lege, obtinându-se totalul devizului pe obiectiv. Actualizarea devizului pe obiect întocmit la faza de proiectare-studiu de fezabilitate se face dupa încheierea contractului de achizitie publica pe lucrari, pe baza preturilor unitare si a valorilor pe categorii de lucrari. Devizul pe obiect va contine: lucrari de constructii - se vor structura pe coloane: pe coloana 1- se vor înscrie toate categoriile de lucrari, montare utilaje si echipamente tehnologice, inclusiv retele aferente, pe coloana 2 - valoarea acestora, pe coloana 3 - repartizarea acestora pe anteprenor (dupa caz), pe coloana 4 – subanteprenor; procurare – se vor înscrie cheltuielile cu utilajele si echipamentele cu montaj si cele cu dotari, inclusiv utilajele si echipamentele independente cu durata mare de serviciu. Documentatia pentru întocmirea devizului Continutul documentatiei pentru deviz: antemasuratoare; devize (formularele F1, F2 si F3); lista cu consumul resurselor; lista cu echipamentele si utilajele care au nevoie de montaj; indicatoare de norme de deviz pe categorii de lucrari; baze de pret cu preturi unitare, specific firmei; legislatia de profil si normative de devize. Etapele întocmirii devizului Pe baza tehnologiei constructiei si experientei tehnologului se întocmeste antemasuratoarea. Antemasuratoarea este piesa scrisa prin care se determina cantitatile de lucrari din fiecare articol necesar a se executa la o categorie de lucrari (deviz) din cadrul unui obiect. Pentru fiecare articol de lucrare se atribuie un numar curent dupa care urmeaza simbolul articolului cu denumirea si unitatea de masura. Atunci când se utilizeaza indicatoarele de norme de deviz la întocmirea listelor cu cantitatile de lucrari, simbolul articolului va fi cel din indicator. Se stabilesc cantitatile de lucrari în functie de fiecare articol de lucrare cu unitatea de masura corespunzatoare acestuia (m, mp, mc, kg, to, buc, mii buc, etc.). Se grupeaza cantitatile de lucrari astfel stabilite pe capitole de lucrari, pe categorii de lucrari si obiecte de constructii. Pentru utilaje si echipamente tehnologice, respectiv utilaje si echipamente functionale, se întomesc liste separate. Extrasele de resurse pentru deviz Extrasele de resurse se întocmesc de catre executant (ofertant) si au valoare de documentatie economica. Tipuri de extrase pentru fiecare deviz, pe categorii de lucrari: 1. extras de materiale; 2. extras de forta de munca (mâna de lucru); 3. extras de utilaj de constructii; 4. extras de transporturi. Cantitatile din extrasele enumerate mai sus se determina pe baza cantitatilor din articolele de lucrari prevazute în antemasuratoare si pe baza consumurilor din normele de deviz respective sau a consumurilor proprii. Normele de deviz Normele de deviz contin consumurile medii de materiale, semifabricate si prefabricate necesare efectuarii unei unitati din lucrarea la care se face referire: consumul pe manopera pentru efectuarea operatiilor desfasurate pentru executarea lucrarilor; orele de utilaj, ce reprezinta timpii de functionare efectiva a utilajelor pentru executarea unei unitati de lucrare; cheltuielile pentru consumurile din transporturi. Cum pot emite un deviz de lucrari ? Exista pe piata mai multe programe software de emitere si printare pentru diverse tipuri de devize. Unele din acest softuri de devize sunt chiar si online, adica ai acces la devize de pe orice dispozitiv de oriunde : un astfel de program online de devize este si Facturis Online care pe langa emiterea devizelor de lucrari emite si toate documentele/tipizatele necesari activitatii unei societati comerciale (firme) : factura, chitanta, aviz, bon fiscal, nir, proforma, oferta, registru de casa, etc. Click aici daca doresti sa testezi gratuit 30 de zile functionalitatea de devize de lucrari.
0

Se pot tipari bonuri fiscale si pe Mac (Apple)

Programul de gestiune stocuri Facturis Online poate tipari la casele de marcat Datecs si de pe calculatoarele Mac direct din browser. Astfel si de pe sistemul de operare a lui Apple (macOS sau OS X) se pot tipari bonuri fiscale direct la casa de marcat. Pentru aceasta trebuie : instalata o aplicatia FoPrint care ajuta la tiparirea bonului la casa de marcat instalat si driverul casei de marcat : FiscalWire (versiunea pt. macOs) Ce setari sunt necesare pentru configurare? 1. Instalare aplicatie de printat bonuri din browser Se instaleaza aplicatia FoPrint pe Mac compatibila cu sistemul de operare macOS. Se instaleaza folosind urmatorul link si se portneste aplicatia. 2. Creare director pe Mac Se creeaza un director nou (folder) unde se vor pune fisierele cu bonurile fiscal ce urmeaza a fi trimise catre casa de marcat. Acest director se va folosi in pasii urmatori (3 si 4) : 3. Instalare driver casa de marcat Datecs petru macOS Se instaleaza driverul FiscalWire pentru casele de marcat Datecs. Se instaleaza de la urmatorul link. Pentru setarile necesare in driver este nevoie sa se specifice directorul unde se salveaza bonurile fiscale : 4. Configurari necesare in Facturis Online Se intra in meniul Configurare - Case de marcat, apoi se selecteaza casa de marcat \"Datecs\" si se fac setarile necesare :
0

Totul despre NIR – Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie si de catre gestionar cu ocazia receptionarii marfurilor sosite la depozit si cuprinde date privind actele insotitoare, denumirea materialelor, a ambalajelor si a materialelor refolosibile din dezambalare, codul, cantitatile si valoarea marfurilor selectionate, procentul si valoarea rabatului comercial. Nota de intrare receptie serveste ca: document pentru receptia bunurilor aprovizionate; document justificativ pentru incarcare in gestiune; act de proba in litigiile cu carausii si furnizorii, pentru diferentele constatate la receptie; document justificativ de inregistrare in contabilitate. Cand se foloseste NIR-ul ca document de receptie? NIR-ul se foloseste ca document distinct de receptie in cazul: bunurilor materiale cuprinse intr-o factura sau aviz de insotire a marfii, care fac parte din gestiuni diferite; bunurilor materiale primite spre prelucrare, in custodie sau in pastrare; bunurilor materiale procurate de la persoane fizice; bunurilor materiale care sosesc neinsotite de documente de livrare; bunurilor materiale care prezinta diferente la receptie; marfurilor intrate in gestiunile la care evidenta se tine la pret de vanzare cu amanuntul sau en gros. Cum se intocmeste nota de intrare receptie? NIR-ul se intocmeste in momentul sosirii marfurilor de la furnizor si la intrarea acestora in gestiunea unitatii. NIR-ul se NIR-ul se completeaza in baza facturilor sau a avizului de insotire a marfii. Nota de intrare receptie si constatare de diferente se intocmeste in doua exemplare, potrivit prevederilor legale, la locul de depozitare sau in unitatea cu amanuntul, dupa caz, pe masura efectuarii receptiei. In situatia in care la receptie se constata diferente, Nota de receptie si constatare de diferente se intocmeste in trei exemplare de catre comisia de receptie legal constituita. In cazul in care bunurile materiale sosesc in transe, se intocmeste cate un formular pentru fiecare transa, care se anexeaza apoi la factura sau la avizul de insotire a marfii. Datele de pe verso NIR-ului nu se completeaza decat atunci cand se constata diferente la receptie. Unde circula nota de intrare receptie? la gestiune, pentru incarcarea in gestiune a bunurilor materiale receptionate (toate exemplarele); la compartimentul financiar-contabil, pentru intocmirea formelor privind lichidarea diferentelor constatate (toate exemplarele), precum si pentru inregistrarea in contabilitatea sintetica si analitica, atasata la documentele de livrare (factura sau avizul de insotire a marfii); la unitatea furnizoare (exemplarul 2) si la unitatea de transport (exemplarul 3), pentru comunicarea lipsurilor stabilite; NIR-ul se arhiveaza la compartimentul financiar-contabil. Emite primul nir Cum te putem ajuta ca emiterea nir-urilor sa nu mai fie o corvoada? Bineinteles, exista si programe de gestiune stocuri online care te pot ajuta sa completezi si sa intocmesti NIR-ul fara prea multe batai de cap, iar noi venim in intampinarea ta cu Facturis Online. Programul nostru de facturare si gestionare stocuri in cloud te ajuta sa emiti o factura in doar cateva secunde si sa intocmesti toate documentele fiscale necesare firmei tale. Testeaza acum! Modele de NIR-uri emise cu acest program de gestiune stocuri:
0

Integrare mobilPay : Plata online cu cardul

Vrei sa economisesti timp atat tu cat si clientii tai? Vrei sa incasezi online o factura? Lasa-ne sa te ajutam! Echipa Facturis Online vine atat in sprijinul tau cat si al clientilor tai, oferindu-ti posibilitatea achitarii facturilor emise prin plata online cu cardul. Aceasta plata este posibila cu ajutorul platformei NETOPIA mobilPay. Astfel, poti incasa facturi la orice ora, indiferent de zi, fara griji si fara batai de cap. Bonus, programul Facturis Online, dupa incasarea facturii va face cateva operatiuni automate si anume : o factura emisa care a fost platita online cu cardul, se poate transforma automat in factura platita (schimbare status automat din Factura Emisa in Factura Platita); se adauga automat in Fisa de client operatiunea de plata cu cardul pentru scaderea soldului (totul se realizeaza automat de catre programul Facturis Online, fara ca dvs. sa depuneti nici un efort); daca o factura proforma emisa a fost platita cu cardul, se emite automat factura fiscala dupa confirmarea platii si deasemenea se introduce automat operatiunea de plata cu cardul in fisa de client, pentru reglarea situatiei clientului respectiv. 1. Ce este plata online cu cardul si cum functioneaza ? Pentru o mai buna desfasurare a activitatii de incasare a facturilor, am adaugat in aplicatia de facturare online optiunea de plata online cu cardul a facturilor emise. Pentru aceasta, programul va adauga (in urma setarilor facute de catre fiecare utilizator) facturilor emise un buton Plateste cu Cardul. Acest buton este de fapt un link de plata, pe care clientul il va accesa si va fi redirectionat automat catre pagina de plata a celor de la mobilPay, pentru o plata simpla si in acelasi timp sigura. Exista 2 variante de folosire a link-ului de plata cu cardul: Link-ul de plata se adauga automat in factura salvata in PDF. Acesta se poate genera oricand din aplicatie pentru orice factura si/sau proforma care se poate transmite apoi clientului pentru plata mai rapida a facturii. 2. Cum se configureaza integrarea dintre Facturis Online si mobilPay ? Pentru a functiona integrarea trebuie sa aveti conturi functionale in ambele platforme, atat in Facturis Online cat si cont deschis si confirmat in mobilPay. 2.1 Configurari necesare in Facturis Online Intrati in Meniul Configurare – Integrari – Integrari Plati si faceti urmatoarele configurari ca in imaginea atasata : se selectaza Procesator plati card - mobilPay si se bifeaza ca Procesator Activ apoi avem 2 sectiuni de configurare : Configurare mobilPay - unde ne configuram 3 campuri de date din platforma mobilPay pentru identificare client (Identificator cont comerciant) si 2 certificate de Securitate (Certificat digital MobilPay si Certificat cont comerciant) – aceste date se obtin din platforma mobilPay (1,2 si 3 sunt aceste campuri obtinute din platforma mobilPay si salvate in Facturis Online la configurari tot in punctele 1,2 si 3) Functionalitate integrare - aici avem de configurat niste setari despre functionalitatea acestei integrari si anume: A - operatiuni efectuate de Facturis Online dupa confirmarea automata a unei plati - putem crea factura fiscala cu datele din factura proforma, urmand ca aceasta noua factura sa se faca cu o anumita serie de facturi si numarul urmator (care urmeaza); B - dupa confirmarea automata a unei plati aferente unei facturi emise, acesteia sa i se schimbe statusul din Factura Emisa in Factura Platita; C – alegem daca dorim sau nu sa tiparim pe facturi link-ul de plata. Link-ul poate fi setat atat pentru facturi si proforme, cat si individual pentru fiecare. 2.2 Configurari necesare in platforma mobilPay Trebuie sa aveti cont creat si activat in platforma mobilPay, sa completati datele de configurare in Facturis Online dupa cum puteti vedea in imaginea urmatoare: 2.3 Pasii necesari pentru crearea unui cont in platforma mobilPay 1: Primul pas este sa va inregistrati in platforma mobiPay accesand urmatorul link : (click aici) 2: Dupa inregistrarea in platforma, se va semna un contract electronic prin intemediul DocuSign. 3: Pentru a genera link de plata, accesati urmatorul link : (click aici) 4: Trebuie sa trimiteti un e-mail pe sales@netopia.ro si sa mentionati ca doriti sa folositi link2pay pentru a primi si semna prin DocuSign acest serviciu. (nu este necesar sa aveti semnatura electronica pentru a semna contratul) Link-urile de plata se pot crea : Pentru un produs si se poate refolosi de fiecare data (cand aveti doar cateva servicii si clientii platesc aceleasi sume – abonamente etc.) Si acest link de plata se poate trimite clientului prin diverse canale : pe email – scris in factura etc. Pe fiecare factura/proforma emisa se genereaza automat de catre Facturis Online cate un link individual de plata si care se poate pune pe factura salvata in PDF, se poate trimite clientului pe email si deasemenea aplicatia Facturis Online primeste si ea confirmarea de plata si mai poate realiza niste operatiune automate (descrise mai sus)
0
1
2
3
4