Facturis Online
integrat 100% cu
e-Factura

program facturare online
Va Prezentam

Ce reprezinta e-Factura?

Facturare electronica

RO e-Factura este sistemul national de facturare si posta electronica, implementat de ANAF in Romania pentru emiterea si trimiterea facturilor electronice.

Factura electronica

Factura electronica este factura emisa prin mijloace electronice, care circula in spatiul virtual si care permite prelucrarea sa automata de catre sistemul RO e-Factura.

Scopul e-Factura?

Scopul este sa eficientizeze colectarea taxelor si impozitelor, sa ajute la imbunatatirea gradului de colectare a TVA, ducand astfel la prevenirea evaziunii fiscale.

Pe intelesul tuturor

e-Factura explicat in 3 pasi simpli

1. Furnizorul emite factura si o trimite catre e-Factura

Folosind o aplicatie de facturare, furnizorul completeaza, emite factura si o trimite catre sistemul e-Factura:

  • Factura trebuie trimisa in sistem, de catre operatorul economic, imediat dupa emiterea acesteia. Ea nu poate fi trimisa la sfarsitul lunii, cand ajung toate facturile la contabil, din programul acestuia de contabilitate;
  • Factura nu poate fi emisa in Word, Excell sau scrisa de mana pe tipizat deoarece nu se poate trimite in sistemul e-Factura in aceasta forma; Factura trebuie trimisa electronic, intr-un fisier xml, destul de greu de creat manual.
2. ANAF verifica corectitudinea facturii si o trimite catre client

ANAF verifica corectitudinea facturii trimise, o analizeaza si daca nu este corecta trimite inapoi raspuns catre furnizor cu detaliile eronate din factura. Daca factura trimisa indeplineste toate cerintele si verificarile necesare, atunci:

  • o accepta in sistem;
  • trimite raspuns furnizorului ca factura este valida;
  • ataseaza o semnatura electonica si prin acelasi sistem e-Factura o trimite furnizorului;
3. Clientul primeste factura si o plateste

Tot printr-o aplicatie de facturare sau contabilitate, clientul poate verifica in sistemul e-Factura daca a primit factura de la furnizor.

Fara batai de cap, simplu si usor

Cum functioneaza sistemul e-Factura

Facturis Online vine in sprijinul tau si iti declara facturile in sistemul e-Factura fara ca tu sa pierzi din timpul tau cu aceasta operatie.

Aplicatia Facturis Online, iti citeste toate facturile emise de catre furnizori, pentru verificare si pentru introducerea automata in aplicatie (fara ca tu sa fii nevoit sa introduci facturile de la furnizor pentru evidenta furnizorilor). In acest fel, tu poti verifica oricand corectitudinea facturilor emise de catre furnizorii tai si de asemenea, poti verifica daca ei le-au declarat exact cu aceleasi valori pe care le-ai primit si tu (astfel te asiguri ca nu exista fraude).

Special pentru utilizatorii Faturis Online care folosesc si gestiunea stocurilor, acum este posibil ca aplicatia Facturis Online sa introduca automat nota de intrare receptie marfa (NIR-ul) daca se pot identifica produsele!!! Aceasta optiune contribuie foarte mult la digitalizarea afacerii tale …. Gandeste-te cat timp iroseai cu introducerea nir-urilor in aplicatia de gestiune si stocuri! Acum, prin acest sistem e-Factura, acest lucru se poate face automat!

Trebuie sa-ti aloci timp suplimentar pentru declararea facturilor in e-Factura?

Raspuns clar: Nu!

Facturis Online se ocupa de absolut totul si declara pentru tine in sistemul ANAF e-Factura toate facturile emise de tine!

  • Cu ajutorul autentificarii OAUTH 2.0 puse la dispozitie de ANAF tu mandatezi printr-un singur click aplicatia Facturis Online sa declare pentru tine facturile in sistemul e-Factura. Aceasta operatie sa face foarte usor de catre cel ce va face declaratiile contabile in sistemul ANAF, printr-un singur click, cu ajutorul semnaturii digitale actuale. Astfel, nu este nevoie de o noua semnatura digitala pentru utilizatorul care declara facturile in e-Factura.
  • Apoi, prin setarile din Facturis Online tu iti configurezi cand si cum sa fie trimise automat facturile in e-Factura, fara ca tu sa pierzi timp pretios in special cu verificarea daca s-au declarat corect sau nu facturile in sistemul national de facturare electronica e-Factura.
Te ajutam

Intrebari despre sistemul e-Factura

  • Autentificarea OAUTH 2.0 este o metoda de autentificare, pusa la dispozitie de catre ANAF pentru a facilita accesul la SPV al aplicatiilor software, pentru a putea transmite si citi facturi din e-Factura (dupa ce utilizatorul cu semnatura digitala isi da acceptul).
  • Raspunsul este nu. Nu vei avea nevoie de o a doua semnatura digitala. Semnatura digitala o vei utiliza doar o singura data, si anume, cand mandatezi aplicatia Facturis Online sa trimita in numele tau facturile in sistemul e-Factura. Nu vei avea nevoie de semnatura digitala la fiecare factura pentru a transmite in mod regulat facturi in sistemul RO e-Factura. Aceasta optiune (pe care nu toate aplicatiile de pe piata o au) este un plus pe care aplicatia Facturis Online a implementat-o special pentru clientii sai.
  • Noi suntem convinsi ca da. Acest sistem este gandit inca de la inceput pentru trimiterea si receptionarea facturilor electronice in Romania si astfel ca la un moment dat (cat de curand), va fi obligatoriu pentru toata lumea. Acest lucru va contribui foarte mult la digitalizarea afacerilor, deoarece se pot trimite si primi facturile de la furnizori in mod automat (nir-ul se va introduce automat in programul de gestiune).
  • Raspunsul este nu. Aplicatia Facturis Online te anunta daca s-a reusit trimiterea cu succes a facturii, dupa care, in backgroud (fara ca tu sa depui nici un efort), aplicatia citeste automat toate raspunsurile primite pentru toate facturile.
  • Raspunsul este nu. Tu trebuie doar sa iti configurezi toate listele de coduri necesare in Nomenclatorul de Produse si aplicatia Facturis iti va pune in e-Factura toate codurile, indiferent de client. Astfel se respecta o anumita lista de coduri pentru B2G si alta lista de coduri pentru B2B.
  • Raspunsul este: cu un singur click. Cu ajutorul aplicatiei de facturare, Facturis Online, poti trimite una sau mai multe facturi cu un singur click. Echipa noastra a depus eforturi sustinute pentru a se asigura ca acest proces sa nu fie o povara.
  • Raspunsul este nu. Responsabilitatea revine persoanei care se ocupa de facturare din firma respectiva. Folosind o aplicatie de facturare, declararea facturilor in sistemul e-Factura se afla la un click distanta (toate lucrurile sunt realizate de catre aplicatia de facturare).
Mai pot emite factura de mana pe tipizat?

Facturi in word sau excell?

  • Nu mai poti emite facturi (de mana) din excell, word sau scrise cu pixul pe tipizate.
  • Digitalizarea continua si trebuie sa avanseze – uita de facturile emise de mana.
Alege Facturis Online

Nu stii ce program de facturare sa alegi?

Noi iti oferim solutia.

  • Alege Facturis Online, programul de facturare care face totul pentru tine, pentru ca tu sa nu simti deloc povara declararii facturilor in sistemul ANAF e-Factura.
  • Echipa Facturis este aici pentru tine! Lasa expertii sa-si faca treaba, alege ce e mai bun pentru tine si afacerea ta, astfel incat aceasta trecere la un sistem national de facturare sa nu te copleseasca si tu sa te poti dedica in continuare consolidarii afacerii tale.
  • Raport calitatate/pret exceptional: cu doar 150/lei pe an poti emite facturi in sistemul e-Factura.
Ne poti contacta daca ai neclaritati despre e-Factura

Completeaza aici datele tale de contact, iar noi te vom suna:

Facturier online integrat 100% cu e-Factura
de la doar

Facturier online de la doar

150 lei / an

Facturi / Proforme

Chitante fiscale

Avize de insotire a marfii

POS : Vanzare (Bon fiscal)

Registrul de casa

Fisa Client / Furnizor