Facturis Online devine partener certSIGN pentru a asigura conformitatea cu sistemul ANAF RO e-Factura

certSIGN este principalul producător și dezvoltator de soluții criptografice și servicii de încredere din România, în conformitate cu cerințele Regulamentului eIDAS. Soluțiile certSIGN sunt dezvoltate integral în România și proiectate special pentru necesitățile specifice mediului de business și pentru facilitarea relațiilor cu instituțiile publice, având o contribuție esențială la trasformarea digitală a acestora. certSIGN are proiecte în domeniul identității digitale, al serviciilor de încredere, al arhivării cu valoare legală și al securității cibernetice în peste 20 de țări.

Semnătura electronică facilitează un proces simplu și rapid de semnare a oricărui document, oferindu-i astfel autenticitate și integritate. Aceasta beneficiază de o securitate sporită și are aceeași valoare legală ca și semnătura tradițională.

Certificatul digital calificat pentru semnătura electronică reprezintă principalul element în accesarea serviciului SPV (Spațiul Privat Virtual) din cadrul platformei ANAF, serviciu ce permite trimiterea și primirea actelor administrative, inclusiv trimiterea facturilor emise în sistemul RO e-Factura.

Clienții Facturis Online pot obține 100% online certificatul calificat de semnatură electronică, pe token sau în cloud, necesar utilizării e-Factura.

Semnătura electronică pe token funcționează cu un dispozitiv criptografic securizat de creare a semnăturii și a unui cod PIN unic.

 

Obțineți online un certificat digital calificat pentru semnătura electronică pe token de aici:

Achiziționează semnătura

 

Semnătura electronică în cloud funcționează prin stocarea securizată a certificatului digital în cloud, oferindu-vă astfel libertate totală în ceea ce privește procesul de semnare electronică.

* Certificatele calificate de semnătura electronică în cloud pot fi utilizate și în relația cu ANAF / SPV doar pe dispozitive cu sisteme de operare Windows, prin descărcarea aplicației vTOKEN (inclusă în pachet).

 

Obțineți online un certificat digital calificat pentru semnătura electronică în cloud de aici

Achiziționează semnătura

 

Utilitatea semnăturii digitale în programul Facturis Online

Aplicația Facturis Online, prin folosirea autentificării OAUTH 2.0, va trimite facturile emise în sistemul RO e-Factura. Pentru acest lucru este necesară autorizarea programului în baza semnăturii electronice calificate. Autorizarea este valabilă 90 zile, urmând ca aceasta să se prelungească automat atât timp cât semnatura electronică este valabilă.

Prin acest parteneriat, Facturis Online împreună cu certSIGN, vă oferă eficiență și siguranță în respectarea noilor obligații impuse de legislația în vigoare:

Mai multe detalii despre configurarea e-Factura în aplicaţia de facturare online:

Configurarea aplicatiei de facturare pentru RO e-Factura

0
Articole similare : Ultimele articole RO-eFactura:

Anexa la factura în sistemul RO e-Factura (BG-24)

Cum puteți atașa documente suplimentare unei facturi, pentru a le transmite în sistemul e-Factura? Adăugarea anexelor și trimiterea lor în sistemul RO e-Factura al ANAF, împreună cu factura în format XML este necesară pentru a completa sau pentru a justifica…