Afisarea in factura a unui cod de bare pentru plata si integrarea cu PayPoint

Aplicatia Facturis Online va ofera o noua optiune, si anume: printare cod de bare pentru plata, pe facturile emise cu aplicatia noastra. Se poate alege cod de bare normal sau cod de bare 2D (QR Code) care sa contina anumite informatii despre factura pentru plata acesteia.

Puteti alege unde doriti sa apara acest cod de bare pe factura:

  • Sub datele clientului
  • In campul de observatii factura
  • In subsolul facturii

De asemenea se poate alege si dimensiunea codului de bare (lungime si inaltime in mm).

Va prezentam mai jos un exemplu de factura pentru exemplificarea acestui cod de bare de plata (de tipul QR Code):

Configurare cod de bare pentru plata

In Configurare – Factura – Modele Facturi – Cod de bare se aleg configurarile pentru printare cod de bare plata pe factura:

Utilitatea facturilor cu cod de bare

Principalul avantaj al utilizarii codului de bare de plata este usurarea si rapiditatea cu care se va efectua plata facturii , in sensul in care se identifica toate detaliile platii la o simpla scanare a codului de bare de pe acea factura. Aceste facturi se pot plati foarte rapid si sigur la orice terminal de plata gen PayPoint.

De asemenea aceste facturi se pot plati si prin aplicatii de plata de pe telefoanele mobile. Puteti citi mai multe detalii in articolul din linkul urmator: facturile cu cod de bare pot fi platite si prin aplicatii de smartphone si cum se face plata facturii prin scanarea cu telefonul mobil

Aceste coduri de bare pe factura se folosesc foarte des de catre firmele mari de telefonie si utilitati pentru siguranta si rapiditatea platii.

Integrare PayPoint pentru plata factura

Se poate alege si formatul de cod de bare pentru automatele de plata PayPoint care au urmatoarea codare:

Model factura care contine cod de plata PayPoint

Va prezentam mai jos un model de factura care contine afisat acest cod de plata in partea de observatii factura (descarca model factura in PDF):

0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Avizul de însoțire a mărfii. Reperare pe traseul e-Facturii

Suntem cu toții martorii vremurilor în care singura certitudine este reprezentată de schimbare. Ritmul accelerat care marchează redefinirea peisajului de business te determină să iei permanent pulsul modificărilor. De fapt, nu mai există relevanță și conformare în afara acestei acțiuni.…

Factura proformă. Document lipsit de formă în contextul E-facturii?

Anul 2024 a fost marcat de modificări de substanță cu influență asupra restartării manierei derulării afacerilor românești. Abordarea deținătorilor de afaceri a fost multiplă. Unii au îmbrățișat schimbările ca parte importantă a progresului digital, considerând modificările drept catalizator al afacerilor…