Configurare dashboard pe fiecare utilizator în parte – 4 modele diferite

O gestionare cât mai eficientă a afacerilor necesită un acces rapid la informații şi o analiză profundă a datelor.

în  această era digitală modernă, dorim să vă oferim un acces cât mai rapid şi facil la datele cele mai relevante pentru afacerea dvs., prin crearea a 4 modele diferite de dashboard, pentru a avea o mai bună perspectivă sintetică şi vizuală asupra informațiilor esențiale.

 

Ce este un Dashboard?

Dashboardul este o interfață grafică şi interactivă care afişează informații în timp real sub formă de grafice, tabele şi alte elemente vizuale. Un dashboard oferă o privire de ansamblu asupra datelor colectate, transformându-le in informații relevante, permițând astfel utilizatorilor să monitorizeze, să analizeze şi să ia decizii informate pentru afacerea lor.

Dashboardul aplicației de facturare Facturis-Online.ro poate conține, în funcție de fiecare utilizator, comenzi rapide (shortkey-uri) către cele mai importante sau cele mai folosite ferestre/opțiuni pentru utilizatorul respectiv (ex. fereastra de Emitere Facturi).

 

Cum se configureaza modelul de dashboard pe fiecare utilizator în parte ?

Implicit, fiecare utilizator are configurat primul model de Dashboard general.

Pentru a modifica modelul de dashboard pe fiecare utilizator se parcurg următorii paşi simpli:

  • Se intră in meniul Funcționalitate – Dashboard;
  • Se selectează utilizatorii doriți;
  • Se apasă pe butonul de schimbare dashboard de deasupra tabelului de utilizatori:

  • Se selectează modelul de dashboard dorit;
  • Se apasa butonul Modifică.


De asemenea se poate selecta dashboardul dorit şi la introducerea utilizatorului prima oara în baza de date.

Va prezentăm in continuare cele 4 modele de dashboard ce pot apărea pentru utilizatori:

 

Dashboard 1 (vânzări-cheltuieli)


 

Dashboard 2 (facturi neincasate)


 

Dashboard 3 (comenzi rapide)


 

Dashboard 4 (vânzări casa de marcat – departamente)


 
Nu vreau să le apara utilizatorilor informații despre vânzări/cheltuieli/profit/prețuri

Modelul Dashboardul 3 (comenzi rapide) nu conține nici o informație legată de astfel de date şi poate fi configurat pentru utilizatorii de tip vânzător, agent, etc. Acest model poate fi configurat utilizatorilor cărora la deschiderea aplicației de facturare online doriți să nu le apară nici o informație importantă despre vânzări/cheltuieli/profit etc.

0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0

Întrebări despre e-Factura în Facturis Online

Cum transmitem factura beneficiarului? Beneficiarul facturii își va putea descărca factura primită de la furnizor din cadrul meniului Raspunsuri al SPV - ANAF. După validarea facturii de către sistem, aceasta este disponibilă beneficiarului pentru descărcare. Menționăm faptul că folosind programul…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Anexa la factura în sistemul RO e-Factura (BG-24)

Cum puteți atașa documente suplimentare unei facturi, pentru a le transmite în sistemul e-Factura? Adăugarea anexelor și trimiterea lor în sistemul RO e-Factura al ANAF, împreună cu factura în format XML este necesară pentru a completa sau pentru a justifica…