Autentificarea în 2 paşi (2FA)

Ce este autentificarea în 2 pași?

După cum reiese și din denumirea ei, autentificarea în 2 pași reprezintă o metodă de autentificare securizată ce necesită pe lângă utilizarea unei parole statice și o a doua verificare pentru accesarea contului. În cazul de față, cea de-a doua verificare se va face prin intermediul aplicației Google Autentificator.

Cum funcționează?

După introducerea corectă a parolei, sistemul vă va solicita și un cod unic generat de aplicația Google Autentificator. Acest cod unic va fi generat pe dispozitivul mobil și este valabil doar pentru o scurtă perioadă de timp. În cazul în care accesul se face de pe un calculator, laptop sau tabletă, autentificarea în 2 pași presupune verificarea utilizatorului de pe două dispozitive (cel folosit plus telefonul mobil), asigurând astfel o securitate sporită chiar și în cazul în care parola statică a fost compromisă.

Folosirea autentificării în 2 pași vă oferă următoarele avantaje:

  • Securitate avansată în fața atacatorilor
  • În cazul în care parola este aflată sau ghicită, contul dvs. va fi protejat, reducând astfel riscul unui acces neautorizat.
  • Protejarea datelor sensibile;

Deoarece discutăm despre un program de facturare online și suntem conștienți de necesitatea protejării datelor financiare, acest tip de autentificare în 2 pași este esențial pentru protejarea datelor din interiorul contului dvs..

Cum se activează autentificarea în 2 pași în Facturis Online?

Primul pas, pentru utilizatori, este descărcarea și configurarea aplicației Google Autentificator pe dispozitivul mobil. După aceasta, se intra în setările utilizatorului din programul de facturare online, unde, va exista opțiunea de a activa autentificarea în 2 pași – se modifică datele utilizatorului modificând în Activ câmpul de Verificare în 2FA.

La următorul login, utilizatorul va scana un cod QR generat de Facturis Online și, în acest moment, autentificarea va fi configurată și gata pentru utilizare:

Cum se realizează login-ul în interfața Facturis Online pentru autentificarea în 2 pasi?

1. Se introduc datele de logare în aplicația de facturare:

2. Dacă datele de logare sunt corecte, se introduce codul din aplicația Google Autentificator:

Activarea autentificării în 2 pași (2FA) cu Google Autentificator pentru logarea în programul Facturis Online, vă va asigura protecția datelor și informațiilor financiare ale societății dvs. într-o lume în care atacurile cibernetice sunt tot mai dese, afectând milioane de oameni din întreaga lume.

Este esențială prevenirea unui atac cibernetic și vă încurajăm să anticipați orice fel de atac prin activarea acestei funcții ce oferă o securitate sporită în ceea ce priveste accesul în cadrul programului de facturare și gestiune stocuri online.

0
Articole similare :

Codul QR de pe factură pentru vânzarea panourilor fotovoltaice

Începând cu luna ianuarie 2024 AJOFM a adus cu o serie de clarificări, mai detaliate, privind informațiile ce trebuie să apară în codul QR de pe factura emisă pentru vânzarea panourilor fotovoltaice.   Mai jos veți regăsi explicate în detaliu,…
0

Configurare și trimitere e-Transport în SPV

1. Configurare coduri vamale Codurile vamale sau codurile NC se configurează la fel în cadrul programului de facturare și sunt valabile pentru ambele sisteme, e-Factura și e-Transport. Anume: în Configurare - Integrări – eFactura din tabul de Coduri Produse. Din…
0

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Avizul de însoțire a mărfii. Reperare pe traseul e-Facturii

Suntem cu toții martorii vremurilor în care singura certitudine este reprezentată de schimbare. Ritmul accelerat care marchează redefinirea peisajului de business te determină să iei permanent pulsul modificărilor. De fapt, nu mai există relevanță și conformare în afara acestei acțiuni.…

Factura proformă. Document lipsit de formă în contextul E-facturii?

Anul 2024 a fost marcat de modificări de substanță cu influență asupra restartării manierei derulării afacerilor românești. Abordarea deținătorilor de afaceri a fost multiplă. Unii au îmbrățișat schimbările ca parte importantă a progresului digital, considerând modificările drept catalizator al afacerilor…