Trimiterea emailurilor prin Gmail API (OAUTH 2.0)

1. Implementare Gmail API in Facturis Online:

Trimiterea emailurilor prin serverele Gmail nu mai functioneaza prin metoda clasica de smtp send cu aplicatii mai putin sigure (less secure apps). Din acest motiv, am implementat in aplicatia Facturis Online trimiterea emailurilor prin Gmail API folosind OAUTH 2.0, o metoda securizata pusa la dispozitie de Google pentru a putea trimite in siguranta emailuri de pe adresele @gmail.com

 

2. Configurare Gmail API (OAUTH 2.0) in Facturis Online:

Utilizatorii aplicatiei noastre de facturare pot realiza aceasta configurare urmand pasii:

  • Se intra in Configurare – Email si se adauga o noua configurare cu acel +
  • Se completeaza toate datele cerute: Nume Configurare, De la (From) si De la (Nume)
  • Se apasa butonul de Sign in with Google pentru a autoriza aplicatia Facturis Online sa trimita emailuri din contul tau de Gmail

 

 

  • Dupa selectarea contului de gmail de pe care doriti sa trimiteti emailuri, va logati in contul respectiv si apoi vei putea autoriza aplicatia de facturare sa trimita emailuri.
  • Se revine la pagina de Configurare – Email si se salveaza Configurarea apasand butonul “Adauga”.

 

Si astfel tu autorizezi aplicatia Facturis Online sa trimita emailuri fara ca tu sa ne furnizezi parola de la contul Gmail – aplicatia Facturis Online primeste si stocheaza un token OAUTH 2.0

 

3. Stergerea tokenului de autorizare Gmail API – OAUTH 2.0

 

  • Puteti sterge oricand aceasta autorizare din contul dvs. de Gmail urmand pasii din imaginile urmatoare:

0
Articole similare :

Totul despre NIR - Nota Intrare Receptie

Nota de intrare receptie si constatare de diferente, mai cunoscuta drept NIR, este documentul pentru receptia bunurilor aprovizionate si, in acelasi timp, este si un document justificativ pentru incarcarea in gestiunea stocurilor. Documentul se intocmeste de catre comisia de receptie…
0
Ultimele articole RO-eFactura:

Anexa la factura în sistemul RO e-Factura (BG-24)

Cum puteți atașa documente suplimentare unei facturi, pentru a le transmite în sistemul e-Factura? Adăugarea anexelor și trimiterea lor în sistemul RO e-Factura al ANAF, împreună cu factura în format XML este necesară pentru a completa sau pentru a justifica…