Configurare Utilizatori

Cu ajutorul acestei ferestre se introduc utilizatorii care au acces la program.

 Introducere utilizator nou – Se introduce utilizatorul, parola cu care va intra in program, emailul, se selecteaza statusul, tipul de acces, actul si numele utilizatorului. Dupa care se apasa butonul Salveaza.

Exista doua tip-uri de utilizatori:

– Admin – utilizatorul de tip admin are acces la toate ferestrele din program( se recomanda ca intai sa se defineasca Adminul dupa care Userii)

– User – acest tip de utilizator nu are acces la meniul de configurare si la toate optiunile din restul meniurilor (poate avea doar daca userul de tip Admin ii permite acest lucru);

 

Pentru a modifica un utilizator, este necesar sa il selectati din lista, sa faceti modificarile necesare dupa care apasati butonul Salveaza.

Puteti sterge un utilizator din baza de date selectand inregistrarea respectiva si apasand butonul Sterge.

PDF – permite exportul inregistrarilor in format PDF.
XLS – permite exportul inregistrarilor in format XLS.

 

Apasand click dreapta aveti posibilitatea sa stergeti selectia facuta.

0
Ultimele articole RO-eFactura: